kan modern warfare 2 hier op?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornyyyy

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
ik wil een nieuwe pc kopen en dan niet al te duur want heb niet veel te besteden als vakkevuller :p
en het enige wat ik wil is lekker modern warfare 2 kunnen spelen
Specificaties
Type processor: AMD Athlon 64 X2 Dual-core
Harde schijf (GB): 320
RAM / Intern geheugen (MB) : 3072
Model videokaart: nVidia GeForce 9200
Uitvoering: 240
Kloksnelheid (Mhz): 2800
Type intern geheugen: DDR3 SDRAM
Video: Videokaart
Videogeheugen (MB): 512
Geluid: onboard
Type: 5.1
Inclusief luidsprekers: Nee
Type harde schijf: Serial ATA
Media station: DVD?RW DL, geheugenkaartlezer
Model: minitower
Aansluitingen: eSATA, FireWire, gigabit Ethernet, HDMI, USB 2.0, wireless LAN
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium
Kleur(en): zwart
Introductie model: 2009
Hoogte (in cm): 26,5
Breedte (in cm): 10
Diepte (in cm): 35,2
Type processor: AMD Athlon
Fabriekstype: Aspire X3300
EAN: 4718235689629

ik vraag het hier maar omdat ik van computers helemaal niets snap.
alvast bedankt!!!!

Leuk die link, maar als ik het goed begrijp wil de vraagsteller de pc nog kopen.

Dit is wat je minimaal nodig hebt om het spel te draaien (op lage settings!)

Minimum System Requirements
Processor: Pentium 4 @ 3.2 GHz / AMD Athlon 64 3500+
Memory: 1 Gb
Hard Drive: 12 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: NVIDIA GeForce 6600GT / ATI Radeon 1600XT
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
DVD Rom Drive

In principe zou het moeten lukken, maar de videokaart in de pc die je wilt kopen is absoluut geen gamers kaart.

Maar, het zou een stuk simpeler worden als jij aangeeft wat je kan uitgeven aan een nieuwe pc en wat je er mee wilt kunnen. Op die manier kunnen we je beter helpen.

Laatst bewerkt:
Dit zijn de systeemeisen:
* OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista and Windows 7 (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
* Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
* Memory: 1 GB RAM
* Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better
* DirectX: Microsoft DirectX(R) 9.0c
* Hard Drive: 12GB of free hard drive space
* Sound: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
* Internet: Broadband connection required for Multiplayer Connectivity. Internet Connection required for activation

Ik ben geen held met hardware maar volgens mij moet dat kunnen :P

ongeveer 500 euro heb ik te besteden en uiterlijk 600. maar als die em afspeelt zonder al te veel lag is het goed.

Zonder lagg? Zeker. Ik draai hier op een ***pc uit de oertijd nog 20 Frames per seconde op low/medium instellingen. Die computer van jouw zou op medium+ instellingen naar mijn weten wel rond de 40-60 FPS halen.

En de "Minimum Requirements" kloppen eigenlijk ook niet helemaal, zoals bij elk spel. Mijn PC zou het spel volgens deze eisen niet aan kunnen zonder lagg, maar zelfs zonder overclock van m'n hardware kan (eigenlijk KON, maargoed, deze PC heeft al bijna 3 jaar achter de rug :P) ik het spel soepel spelen.

Naar mijn mening is er voor dat geld (Max. € 600, -) een veel betere pc in elkaar te zetten.

Maar, dan moeten we wel even weten of je zelf nog een besturingssysteem hebt liggen met code, of je ook een beeldscherm nodig hebt en andere randapperatuur.

Zelf samenstellen (of door de deskundigen hier laten doen) is meestal goedkoper dan kant en klaar uit de winkel, dus voor hetzelfde geld, betere prestaties.

ik weet verder niet veel van waar je dat in elkaar kan laten zetten.
ik heb alleen beeldscherm en computer zelf nodig( en muis en toetsenbord.
maar als je er een in elkaar wil laten zetten hoeveel geld zou dat schelen want ik moet em zo snel mogelijk hebben want op degene die ik nu hebt zitten veel virussen denk ik. en het beeldscherm gaat opeens na 5 seconden uit.
want ik wil gewoon voor zo min mogelijk geld een beetje kunne gamen in me vrije tijd en luister graag muziek, dat is alles wat ik wil.
pz:thumb:
ps geen besturingsysteem meer:p

Laatst bewerkt:
laat maar ik heb er een gekocht met een goeie kaart dus het probleem is opgelost!!! acer aspire nog wat voor 500 en leuk beeldscherm voor 150:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan