Kan Mozilla Firefox 29.01 niet de-installeren !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Kan op mijn laptop (Aspire M3-581T) met Windows 10 Mozilla Firefox 29.01 niet de-installeren !
Niet via configuratiescherm en ook niet via apps.en onderdelen. Ook helper.exe werkt niet (er gebeurt simpelweg niets).

Nee, deze link vond ik ook en leverde niet het gewenste resultaat op.
Er gebeurt simpelweg niets !

Installeer hem eens opnieuw. Of updaten en dan verwijderen.

Gedaan en zonder resultaat.

Zie bijlage. Naamloos.jpg
Die melding krijg ik als ik een paar maal achter elkaar op verwijderen klik.

Laatst bewerkt:
Hoi,
Probeer het volgende: Start taakbeheer>tab: Processen>klik rechts op firefox.exe en kies voor proces beëindigen>probeer nu nog eens te deïnstalleren.
De huidige versie is inmiddels 49.0.1 vreemd dat je die niet hebt want het updaten gaat normaal automatisch, wordt dat wellicht verhinderd door e.o.a. beveiligingssoftware? Windows firewall of anderszins?

Laatst bewerkt:
En als dat niet lukt wat @Mik schreef. Probeer het dan in de veilige modus het te verwijderen.

Start taakbeheer>tab: Processen>klik rechts op firefox.exe en kies voor proces beëindigen>probeer nu nog eens te deïnstalleren

Heb ik geprobeerd. maar Firefox.exe komt in dat overzicht niet voor !

In veilige modus gestart en ook dat lukte niet.

Ken je progjes zoals C Cleanner en het gebruik daarvan. Je zou ook revo uninstaller freeware kunnen gebruiken. Kijk uit met vinkjes en zo let op wat je doet als je daar induikt.

Maar scan eerst je computer eens

Vraag me af waarom je FF eraf wilt hebben, tis idd een vrij oude versie.
Mappen staan in program files (x86), en in je user map appdata, local en roaming.

De helper.exe die ik bedoel staat in de uninstall-subdirectory deel uitmakend van de Mozilla Firefox-dir

En Mozilla wil ik er af, omdat ik wisseend met Edge en IE11 werk. Dat lijkt mij genoeg.
Ik heb Mozilla geprobeerd, op aanraden van iemand. Maar wat mij betreft mag die er af.

TENSLOTTE : Ik heb nu Firefox Setup Stub 49.0.1 geïnstalleerd (bij de vorige versie pakte die de update NIET ? ?)
En vervolgens kon ik het programma WEL de-installeren.
Bedankt weer voor het meekijken e.d.

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk wat die Helper.exe betreft, ik had het bij mij nagekeken, die staat idd in de uninstall map.
Mooi dat het is gelukt en succes verder. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan