Kan MP3 bestand en MPEG bestand niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

teacherjet

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2007
Groot probleem...
Ik heb twee bestanden die ik niet kan verwijderen. Als ik rechtermuisklik, krijg ik maar een beperkt menuutje. Alleen "afspelen", "importeren naar Photoshop", "aan lijst van WMP toevoegen", "openen met..." en "kopiëren naar".
Ik heb dus geen optie tot verwijderen. Ook delete en ctrl x doen niets.

Ook in de veilige modus heb ik het geprobeerd: niets.
CCleaner gedownload: kan ze niet verwijderen.
Unlocker geprobeerd: verschijnt ook niet in scroll-downmenu, dus kan ik niets mee.

Kan iemand mij aub helpen?
Ik heb geen idee of er een virus inzit, maar ik heb nu ook problemen met programma's verwijderen via configuratie...

is dat structureel? Soms kunnen bestanden niet verwijderd worden omdat ze nog actief zijn als laatst geopend bestand in een bepaald programma.
Dat soort problemen zijn doorgaans opgelost zodra de pc opnieuw wordt opgestart.

Als dat niet werkt....trek even een aantal seconden de stekker uit het stopcontact. Het komt voor dat er bepaalde bestanden of programma's in het geheugen "blijven hangen". De RAM modules worden namelijk niet (standaard) gewist bij afsluiten van een pc. Even onderbreken van de spanning op de modules is dan vaak genoeg om in ieder geval alle activiteit te stoppen.

stekker eruit geprobeerd

Ik heb het geprobeerd met de stekker eruit trekken, maar ook dat heeft helaas geen resultaat...

Als je die bestanden met een downloader hebt binnengehaald (Limewire, Azureus), kijk dan in de opties van die downloader of daar een pad naar een of meerdere mappen op je HD is geconfigureerd. Verander die paden, herstart je PC en kijk of die bestanden wel te verwijderen zijn.

Een pad naar een map op me HD geconfigureerd? Ik ben nie zo'n slimmeke als jullie... :confused:
Kun je mss uitleggen wat je daar precies mee bedoelt?
Thnx

Heb je de bestanden die je kwijt wilt met Limewire, Azureus, of een ander P2P-programma gedownload?

Open Limewire en klik op Extra, Opties, Opslaan. Verander het pad in het venster in b.v. C:\Temp. Sluit Limewire en herstart je PC. Ga naar C:\Documents and Settings\jouw_gebruikersnaam\Incomplete. Maak die map leeg.
Ga naar C:\Documents and Settings\jouw_gebruikersnaam\Shared. Leeg dat mapje ook.
Probeer nu die bestanden te verwijderen (als ze al niet weg zijn).

Het mapje incompleete heb ik leeggemaakt. Maar C:\Documents and Settings\jouw_gebruikersnaam\Shared heb ik daar helemaal niet staan...:confused:
En nu?

Kijk dan in Limewire Extra, Opties, Opslaan waar je de gedownloade bestanden laat opslaan. Je zult zelf een andere keus hebben gedaan?

Yes!!!
Ik had al mijn muziek al verplaatst naar een andere map. Nu heb ik die map gewist waar de bestanden inzaten en tot mijn verrassing ging dat gewoon!

Ze zijn dus van mijn pc af!
Nu alles weer goedzetten in Limewire en ik ben vertrokken.

Echt super bedankt! voor alle ideeën en het meedenken!
Ben helemaal blij!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan