kan msn niet meer normaal afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
ik heb msn van windows xp en kan deze niet meer normaal afsluiten, ik krijg dan steeds de melding dat een andere application ook de messenger gebruikt en dat ik deze eerst moet sluiten
Ik heb alles dan altijd uit staan maar afsluiten doet ie dan nog steeds niet.

wie weet hier een oplossing voor?

alvast bedankt

Barney

Bedoel je echt afsluiten of afmelden van msn? Volgens mij heeft dat afsluiten met outlook te maken omdat je in outlook ook in kan stellen dat msn dan gelijk aanmeld als je outlook start, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb het ook gehad, maar weet zo ff niet meer hoe het toen is overgegaan, mischien nieuwe versie ff downloaden?

nee, die optie in outlook staat bij mij uitgeschakeld en outlook express staat op het moment dat ik wil afsluiten ook uit.

afmelden gaat wel, maar echt volledig afsluiten niet dus

barney

Ik ken het probleem, ik dacht toen ook alles van outlook afgesloten te hebben maar toch kreeg ik msn niet afgesloten. Heb toen volgens mij nieuwere versie gedownload en toen was het probleem over

Welke versie heb je precies van msn? Menu Help en dan Info over Windows messenger

Dit probleem is te verhelpen door ff een clean install te doen! Dus verwijder alles van je comp mbt msn en download msn opnieuw. Ik raad je aan msn 4.7 of lager! Msn 5 ben ik zelf niet zo'n liefhebber van ivm nog steeds bugs!

Wanneer je msn weer heb gedownload install je hem weer en als het goed is is het probleem verholpen!

suc6:thumb:

heb je noorton antivirus 2003 ??
of internet security 2003 want de heeft een optie om msn te scannen zet die dan uit en je kan msn uit doen
nix clean install dus

ik heb inmiddels de 2.1 versie gedownload en geinstalleerd en kan msn nu normaal afsluiten.
Ik heb inderdaad norton av 2003 en heb graag dat deze mijn msn blijft scannen.

maar nu is het probleem ook opgelost

bedankt luitjes , was weer erg snel en toppie van jullie

barney

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan