Kan MSN niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hallo,

ik weet niet of ik in het goede forum ben of op de goede manier een vraag plaats.
ik wil msn verwijderen (windows live messenger) maar dat kan niet, als ik naar software ga (configuratiescherm>software) wil ik msn verwijderen dan vraagt hij of ik msn wil repareren of verwijderen. Dan klik ik op verwijderen. Als hij dan 100 procent is staat er: niet nadar omschreven fout..............controleer of er verbinding is met het internet(en dat heb ik ook).
ik vind het best zonde van me geheugen.... en msn doet het ook niet eens!! :mad:

weet iemand wat ik moet doen?

alvast bedankt.

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag even een betere plek gegeven. De topic waar je deze in had geplaatst, gaat over MSN virussen.

De oplossing

Hoi,

Ik weet wel een oplossing voor jou probleem gebruik http://support.microsoft.com/kb/290301/nl programma ( Windows Cleanup ) het verwijderd elk programma veilig. Er staat ook erbij hoe je het moet gebruiken maar het al eenvoudig te gebruiken. Dit zou moeten werken :)

Met vriendelijke groeten,

Flexo

Laatst bewerkt:
reactie op: oplossing

hallo,

ik heb nog een probleem ik kan namelijk niet downloaden, ik ga het nu even in een forum plaatsen en als het probleem is opgelost ga ik dat programma downloaden,

bedankt voor je reactie:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan