Kan MultiPass niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirjam1

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2005
Hoi,

Ik heb een probleem,ik heb een canonMPC190 printer maar deze is kapot gegaan en gisteren heb ik een nieuwe gekocht ook van canon maar een ander type.

Ik wilde de nieuwe installeren en dit lukt niet omdat ik te zien kreeg dat ik eerst de oude versie van MultiPass moet verwijderen en hier zit nu het probleem want ik krijg MultiPass niet verwijderd,ik heb alles geprobeerd wat er in de gebruiksaanwijzing staat maar niets werkt er wordt aangegeven dat hij het bestand niet kan vinden terwijl het er nog steeds op staat.
Wie kent dit probleem en weet hoe ik dit moet oplossen?

Start eens op in veilige modus, en kijk dan of je de oude software kunt de-installeren via start / (instellingen / ) configuratiescherm / software.

Paul-RT zei:
Start eens op in veilige modus, en kijk dan of je de oude software kunt de-installeren via start / (instellingen / ) configuratiescherm / software.

Sorry maar ik ben wat dat betreft een leek,heb er ook niet zoveel verstand van:o

Hoe doe ik dit precies,ik weet niet eens wat veilige modus is.
Zou je het misschien stap voor stap willen uitleggen a.u.b.?

Het is niet meer nodig,ik heb een computertechneut laten komen en die heeft het in orde gemaakt,hij is er toch nog een uur mee bezig geweest want het schijnt aan de software van Canon te liggen waar geen de-installatie op staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan