kan Nero dvd bestanden maken tijdens branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koningv,

Mag ik vragen waarom jij zo ongeduldig bent.
Jij hebt deze vraag al eerder gesteld.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=190434

Dat vinden wij hier niet zo fijn. Zo wordt onze database een rommeltje.
Misschien kun jij in je andere vraag verder gaan en misschien kun jij ook proberen om een beetje geduld te hebben.
Wij zijn ook mensen die hier geheel vrijwillig iets voor een ander willen doen. Maar wij zijn ook mensen die werken. Dus zijn wij niet altijd in staat om snel te reageren.
Wij weten ook wel dat iedereen graag meteen geholpen wil worden, maar ja dat kan niet altijd.

Ik hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben geweest. Als dat niet het geval is dan lees ik het wel.;)

Puppie,

Ik vind nogal dat je snel conclusies trekt. Zoals je kan lezen heb ik bij mijn vorige vraag gezet dat ie opgelost is. Ik dacht dan maak ik een nieuwe die anders van opzet is. Wilde eerst de vorige wijzigen maar dat ging op de een of ander manier niet.

Vind het nogal voorbarig om mij direct als ongeduldig af te schilderen, is absoluut niet waar!! Ben sowieso blij dat mensen mij met bepaalde vragen willen helpen..

Laatst aangepast door koningv op 29-11-2004 om 14:50

Het bovenstaande zinnetje komt uit jou vorige vraag.
Daar staat niet dat jou probleem is opgelost.
Jij hebt dus iets aangepast in jou vorige vraag, ik weet niet wat.
Dus.....;)

er staat toch een vinkje van opgelost bij!!! bij mij wel namelijk??

maar goed, we kunnen wel door***len over wie nou gelijk heeft maar daar schieten wij niets mee op en daar is het forum ook niet voor bedoeld lijkt me..

Dus help me aub want daar schiet ik veel meer mee op...

ten eerste staat de hele toon van dit topic me al niet aan :rolleyes:

maar wees eens wat duidelijk in je vraagstelling ??

nero kan inderdaad bestanden converteren naar dvd ja en daarna direct branden.

ik bedoel Tazman, kan je met Nero van die dvd files maken zodat je je dvd op je standalone speler kan bekijken. normaal maak je toch met dvd author die bestanden maar kan het ook zonder dat programma??

zit te twijfelen of ik dus d enieuwe Nero moet aanschaffen of dvd Author?

je schijnt een aantal addons te hebben voor nero waarmee je dus ook een soort dvd author programma hebt.

ok, dat wilde ik ff weten. maar wat stel jij voor, toch verstandig om author te nemen of juist niet?

uhh ja beide kosten geld en mijn mening is dat een speciaal dvd author programma beter is dan een brandprogramma wat een addon uitbrengt om dvd authoring te gaan doen.

komt bij mij een beetje over als een slager die ook maar brood gaat bakken.

OK Tazman, heb je gelijk in. bedankt voor je advies. Ik ga de author versie aanschaffen dan maar...

gr..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan