kan nero niet meer openen om een cd te branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Ik wou via nero startsmart een cd branden.
Als ik dus die optie aanklik, gaat het nero icoontje naar de balk onderaan mijn scherm aan daar blijft ie dan staan, maar werkt niet. Ook niet als ik via programma's naar nero ga. Dan doet ie hetzelfde. Hoe kan dat? En wat kan ik doen om wel weer met nero te branden? Begrijp er niets van. Nero heeft altijd prima gewerkt, en nu ineens niet meer. :confused: :mad:

Je kunt uren besteden aan het uitzoeken wat er precies fout is gegaan, maar beter is het om of een systeemherstel te doen (welke Windows-versie heb je eigenlijk), of Nero te verwijderen, PC herstarten en dan Nero weer installeren.

NB: hoe of wanneer is bijna nooit te achterhalen maar waarschijnlijk is ergens een registersleutel of een systeembestand "beschadigd".

Ik heb windows xp
Heb een versie van nero die bij de pc geleverd was.
Die kan ik er toch niet weer opzetten??
Misschien beter een versie kopen?
Moet ik dan eerst de eerste versie deleten?

Bij systeem herstel ben ik weer dingen kwijt. zucht.
En ik geloof zelfs dat systeem herstel niet werkt op deze pc. Ik heb het al eens eerder gebrobeerd en toen kreeg ik een bericht dat systeemherstel niet gelukt was. :confused:

Als Nero al voorgeinstalleerd was, hoor je ook een installatie CD van de aangepaste Nero bij de PC te krijgen. Maar die heb jij niet? Probeer dan dit: ga naar Start, Configuratiescherm, Software, Programma's wijzigen en verwijderen. Zoek in de lijst de regel met Nero op en selecteer die. Als het goed is zie je nu twee knoppen Wijzig en Verwijder. Klik op Wijzig en volg de aanwijzingen op het scherm. Helpt dat?

Ik zal dan die cd moeten hebben, ergens. Zal er morgen eens naar zoeken.
Kan ik dan nero gewoon weer installeren? Of moet ik eerst nero via software van de pc verwijderen voordat ik het er weer opnieuw op zet?

Eerst er af halen is zekerder.

Edit: die truuk van Wijzigen in de Softwarelijst werkte niet begrijp ik?

Laatst bewerkt:
Dat had ik nog niet geprobeerd. Zal ik morgen eerst doen. bedankt. En welterusten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan