Kan Nero niet verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Ik had Nero 8 gedownload, maar ik had geen registratie code, dus nu wil ik hem weer verwijderen.
Toen ging ik naar configuratiescherm > software, om hem te verwijderen, dan doe ik uninstal maar dan komt er te staan dat ik alleen geregistreerde dingen kan verwijderen en dan gaat het venstertje weer weg..
Weet iemand hoe ik het toch helemaal kan verwijderen?

Probeer het eens in de veilige modus.
Lukt dat niet, dan in de verkenner Nero (Ahead) verwijderen en daarna een tooltje gebruiken als Ccleaner.
Als je dit tooltje gebruikt, laat het dan even weten vóór dat je het gaat gebruiken, dan krijg je een tweetal tips hoe het te gebruiken. Bij ondeskundig gebruik (verkeerde opties kiezen) kun je je hele computer (softwarematig) vernielen. Klik op de groene pijl rechts in beeld voor de laatste versie: Klik

Ik zal dit morgen eens proberen, eerst in veilige modus en als dit niet wil op de CC cleaner manier.
Alvast bedankt voor de tips in ieder geval (Nero neemt 500 mb ruimte in beslag en als het nooit gebruikt wordt is dit zonde natuurlijk).

Gebruik Ccleaner nog NIET na de installatie. Laat even weten als je het hebt geïnstalleerd!

Ik heb hem nog steeds niet verwijderd. Veilige modus wou niet omdat er dan kwam te staan dat hij de Windows Installer in veilige modus niet kan gebruiken.
Ik heb CC Cleaner nu, wat moet ik precies doen?

Met de Clean Tool is het inderdaad gelukt!
Heel erg bedankt!

die van mij of die van Mrmusic?
Ik ben nl wel benieuwd of het met die van mij ook gelukt was.....

pure nieuwsgierigheid om te weten of ik goed zat....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan