Kan netwerkadres niet verkrijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xuino

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
Hallo,

Ik heb een vraag, ik heb al sinds ik een netwerk thuis heb problemen met dat mijn computers en Playstation3 af en toe (vooral op de verkeerde momenten) aangeeft dat hij het netwerkadres niet kan verkrijgen en dan probeert hij het ip adres te vernieuwen en dat mislukt dan. Het gebeurt af en toe bij het verbinding maken met internet zowel bij mijn ps3 als pc's geeft hij dat aan.

Wanneer ik de router gereset heb doet alles weer normaal. Maar daarvoor moet ik vaak naar boven lopen en dan is het internetverbinding ook meteen weg bij de andere pc's ps3. Dit is nog al irritant en ik neem aan dat er wat aan te doen valt. Maar wat?

ik heb een Adrt04 e-tech modem en een wireless Airlive wmm3000ap daarachter voor de draadloze verbinding. Heb namelijk geen enkele computer of ps3 via een kabeltje verbonden. Heb windows XP sp 2 en een firewall van norton..

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven en dat jullie een oplossing weten.

Alvast bedankt,
Xuino

Laatst bewerkt:
Hey,

Ik heb precies hetzelfde probleem, maar dan met m'n PSP.
Als ik te lang op het internet van mijn PSP ben, verliest hij z'n connectie en krijg ik geen toegang meer tot het internet (PSP & PC)

Dit probleem heb ik enkel met m'n PSP, op mijn computer kan ik gewoon lang spelen zonder problemen.

Ik heb ook draadloos, dus ik moet ook mijn router resetten zodat ik terug toegang krijg tot het internet.

De enige oplossing bij mij is: niet te lang surfen op het internet van m'n PSP.
Ik weet niet of deze oplossing bij jou ook zo is, en of je ook exact hetzelfde probleem hebt?

Mvg,
BaluB.

Ja als ik hem reset dan doet alles het gewoon weer maar daarvoor moet ik dus heletijd naar boven lopen :P ... Er moet toch een oplossing hiervoor zijn?

Maar ik heb het niet als ik een tijdje aan het internetten ben, ik heb het als ik mijn ps3 of pc opstart en dan verbinding probeer te maken.

Dus weet iemand een oplossing?

Mvg,

Xuino

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan