Ik zal het proberen. Ik ben zelf ook niet zo'n held maar ik kom altijd maar verder door het gewoon te proberen. Baat het niet dan schaad het niet, ( of het lukt dan helemaal niet )
Je klikt op beide links van Muurhind. ( Hier eerder in deze thread boven )
Ik moest ze eersts op een cd branden omdat ik de drivers nodig had op een andere pc.
Dus als je de files hebt gedownload dan klik je ze aan en je installeert ze in een en dezelfde map.
Zegt je systeem dat er een nieuwe kaart in je pc zit als je opstart? Zo ja dan vraagt het systeem naar een stuurprogramma. Dat stuurprogramma staat in de map die je zojuist hebt aangemaakt. Daar staat de software in die je nodig hebt. Laat het systeem in die map zoeken. Als het goed is pikt het systeem de software op .
Als het systeem niet zegt bij het opstarten dat je een nieuwe kaart hebt dan ga je via strat naar configuratiescherm, dan naar apparaatbeheer en dan die je waarschijnlijk een geel uitrpeteken bij de kaart staan die je moet installeren. Klik daarop en klik dan eigenschappen. Dan vindt je een knop stuurpogramma bijwerken. Klik daar op . Dan zal het systeem vragen waar de software staat die je wilt installeren. Dan zoek je de map op waar je al eerder die bestandjes hebt neer gezet. Klik op de map waar de software in staat en laat het systeem zoeken. Als het goed is installeert het systeem nu je software. Het zou kunnen zijn dat het systeem ook nog zegt dat er een pci controller geinstalleerd moet worden. Dan je ga precies zo te werk zoals je net hebt gedaan.
Als alles goed gaat is nu je videokaart klaar voor gebruik.
Mocht iemand anders nu zeggen dat moet , of dat doe ik anders, laat die zich dan melden!
succes, ik hoor het wel.
Het is een lang verhaal , maar ik schrijf dit even tussendoor