Kan netwerkverbindingen niet openen =\

Status
Niet open voor verdere reacties.

SeikoF

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2002
Hallo allemaal,

Ik had al een eerder probleem met me prullenbak die ik niet kon openen maar dat werd verholpen door een reg bestandje me hijack is ook pas nagekeken en is nu ook schoon dus maar nu probeer ik dus in het configuratiescherm het icoontje netwerkverbindingen te openen en gebeurt er weer niets....Ik heb al systeemherstel van een week terug gedaan, heb ook alles al verwijderd wat ik pas heb geinstalleerd norton windocter laten kijken maar nix hoor ik kan het niet openen, als je me kan helpen graag :(

bedankt,,

Greetz Seikof

Dat is natuurlijk niet zo slim, eerst een hijack log plaatsen. Dan alles schoonmaken en dan een systeemherstel gaan uitvoeren.
Weet je nu zeker dat je systeem nog schoon is.?

ja me systeem is schoon dat weet ik zeker omdat het enige probleem newdot.net was wat er niet weer is bijgekomen, heb je misschien een oplossing voor me probleem?

Is het icoontje netwerkverbindingen het enig wat niet doet of zijn er nog meer van die icoontjes in het configuratiescherm die niet werken.

Heeft er iemand misschien een idee.. ik heb echt alles al geprobeerd (reparatie functie van xp, beveiligde bestands-echtheid controle, me netwerkkaart opnieuw geinstalleerd, opstarten met alle opstartopties uitgeschakeld, reinstallatie van virusscan en firewall ik ben echt radeloos) om de hele pc opnieuw te doen is eigenlijk geen optie aangezien de grote hoeveelheid data en werk die er opstaat.

Wie helpt mij?

Bedankt... :cool:

Kan netwerk niet openen

Ik heb geen Windows XP dus spreek een andere taal.

Heb je regclean al eens laten lopen.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan