kan niet aanmelden - foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

SX-SuperFly

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Het is vaker gebeurd dat msn bij mij niet werkt maar nu krijg ik een foutmelding waar ik helemaal niks mee kan.

Heb msn al paar keer helemaal verwijderd en opnieuw geinstalleerd, werkt niet. MSN staat wel op de computer maar aanmelden lukt niet. Ik krijg dan een foutmelding van microsoft, onderin kan ik het foutrapport opvragen, onderstaande foutrapport krijg ik dan. Vervolgens kan ik het foutrapport verzenden of afsluiten. Daarna wordt msn afgesloten.

Iemand een oplossing?

GroteFoto-TBKKGJYR.jpg

als afbeelding niet werkt: http://www.mijnalbum.nl/Album=DQOTIXKG&mct=upl_tv_ab

Eerste wat je even moet proberen is een nieuw Windows-account aanmaken, daarop inloggen en dan kijken of MSN daar werkt. Indien ja, dan is er op jouw 'normale' Windows-account wat mis.
Je kunt (zodra je dat getest hebt en het werkt wel in het andere Windows-account) in dat geval eens de instructies van Destana in deze link uitproberen in je 'normale' Windows-account.

Succes,

Tijs.

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb een nieuw (beheerders)account aangemaakt. WLM werkt nog steeds niet. Ik krijg dezelfde foutmelding.

Ik heb de link die je postte geopend, de eerste stap werkt al niet.

i. Click Start, type "%USERPROFILE%\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts" then delete all files in the folder

ii. Click Start, type "%USERPROFILE%\Contacts\" then delete all files in the folder

Deze 'dingen' vindt mijn pc niet, kan ik dus ook niet verwijderen oid.

Laatst bewerkt:
Als het in een nieuw Windows-account ook niet werkt, dan hebben die stappen geen zin. Dat had ik in mijn vorige posting al geschreven.

Ik heb dus geen tips voor je. Hopelijk reageert er nog iemand anders met tips.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan