Kan niet aanmelden met MSN Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Van Haaren

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Berichten
202
Hoi,

Vanmorgen had ik problemen met Windows Messenger 4.7, ik kon niet meer inloggen. Terwijl het eerder vandaag nog wel lukte. Toen besloot ik maar om Windows Messenger volledig te verwijderen en MSN Messenger XP 5.0 te installeren. Met deze heb ik hetzelfde probleem...

Ik heb mijn XP firewall uitgezet en ZoneAlarm eveneens ook. Internet verbinding heb ik ook, want anders zou ik dit niet kunnen posten...

Groeten, Jan
 

Bijlagen

  • msn.jpg
    msn.jpg
    20,6 KB · Weergaven: 81
MSN ligt er heel vaak uit. Gewoon later weer proberen. Dat heb je met MircoSoft.
 
Jupz, ik weet het. Maar het is nu al een dikke 12 uur dat ik niet meer kan inloggen. Ik probeer ieder kwartier wel weer een paar keer, maar dit lijkt me echt vreemd...

Bedankt in ieder geval! :)
 
probeer eens op http://www.oldversion.com een oudere versie te dowloaden, en te installeren. bij mij werkte het (heb t zelfde probleem gehad) ik gebruik nu 3.0 ofzo. werkt prima, alleen die smileys zijn wat minder.. maar beter dan helemaal geen msn :)
 
Ik heb dus hetzelfde probleem, lasti want nu hebben we msn in het engels ipv nederlands of weet iemand een oplossing.
Updaten helpt niet want dan doet het programma het niet meer .
Help!!
 
Ach.. msn is msn.. vindik
en bovendien.. hoe hoger de versie hoe meer spyware en andere micro$oft rotzooi erin zit.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan