Kan niet aanmelden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zakchips

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2010
Hallo,
Ik heb vandaag een Gmail account aangemaakt(vanwegen Android telefoon), en daarmee wil ik graag op MSN.
Nu moest ik dat eerst via Passport.net doen en dat heb ik gedaan. Nu kan ik niet inloggen op MSN. Met mijn andere oude Hotmail account kan ik wel op MSN inloggen, maar als ik dat probeer met Gmail wordt er gezegt: Aanmelden mislukt. Aanmelden kan niet worden voltooid(ofzoiets), omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Maar het is al de hele dag, en met Hotmail Account kan het wel..:mad::confused:

Kan iemand helpen?:o

Zakchips

Dat had ik al gedaan... wat kan ik nog doen, ik heb de PC al opnieuw opgestart, en MSN opnieuw geinstalleerd..

Ehm, toen ik mijn account vanmiddag maakte, moest je een alternatief email adres opgeven, op dat adres kreeg ik een mailtje van: ja gefeliciteerd met je Gmail account enzo. en toen kreeg ik een verificatiecode, maar daar kan ik niks mee want er staat geen link bij ofzo, en er staat dat die code ervoor is als ik mijn wachtwoord kwijt ben.

Dan is met aanmaken van je Gmail account iets niet goed gegaan. Ik heb vorige week ook vanwege Android (op mijn HTC HD2 geïnstalleerd) een Gmail account aangemaakt. In de activatie mail staan drie links.
1. accoutn activatie
2. password recovery
3. support.

Hallo,
ik heb op het alternatieve email adres het volgende bericht gekregen:

Je hebt een nieuw Gmail-adres --mijn adres-- gemaakt.
Bewaar dit e-mailbericht op een veilige plaats. Het bevat een
belangrijke verificatiecode die je misschien nodig hebt als je ooit
problemen krijgt of als je je wachtwoord kwijt bent.

Je kunt je aanmelden bij je account op http://mail.google.com/

Veel plezier met je account!

Het Gmail-team

Verificatiecode: -code-

Als je dit Gmail-adres niet hebt gemaakt en deze e-mail niet herkent,
ga je naar: -link-

En op mijn Gmail account(waar ik alleen niet mee op MSN kan)deze 3:

Gmail op je mobiele telefoon
Contactgegevens en oude email importeren
Gmail aanpassen met kleuren en thema's

Hierin ook geen links ofzo iets.

Wie weet wat ik nog kan doen om Gmail werkende te krijgen op MSN.

Die heb ik ook gehad en daarna nog eentje.

Het is opgelost, ik moest het via windows live nog activeren.:o
Maar ik heb nog een vraag, als ik bijvoorbeeld inlog met mijn Gmail-account op hotmail.com en ik verstuur daarmee een bericht of ik sla een concept op, dan staan die niet in mijn mail als ik op Gmail.com mijn mail bekijk.
Waar krijg ik nou mijn mailtjes op? op hotmail.com of Gmail.com?

:d

Logisch als je op Hotmail een mail maakt dat deze niet bij de verzonden items van je Gmail komen. Het is ook niet duidelijk, wat je bedoelt met inloggen op Hotmail met je Gmail account, dat kan namelijk niet.

Jawel, als ik via passport.net mijn Gmail aanmeld als MSN account zodat ik ermee kan MSNen kan je er ook op Hotmail.com mee inloggen met je Gmail.

Ja dus? Je verstuurd dan vanaf Hotmail, dus kan het nooit bij je verzonden items van Gmail komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan