Kan niet afmelden bij windows live.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lowa

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
621
Hi ik kan mij niet afmelden bij windows live.nl
Ik heb windows 8.1 en gebruik explorer 11.
Als ik me aanmeld bij een snelkoppeling in favorieten gaat het gelijk open zonder dat ik mijn emailadres en wachtwoord hoef in te typen.
Ook als ik me aanmeld via de startpagina van msn.com, links of rechts boven, kom ik erin zonder te hoeven aanmelden en ww op te geven.
Ook al meld ik me af als outlook is geopend.
Graag spoedige reacties en oplossingen.
Hartelijk bedankt alvast.
P.S. Ik gebruik geen andere browsers op de pc.
 

Hi edmoor dit heb ik gevonden bij je link maar bij instellingen zie ik nergens en knopje "opties". Alleen buroblad, configuratiescherm etc.


1.Tik of klik in het startscherm op Internet Explorer om Internet Explorer te openen.


2. Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik op Instellingen.
Als je met een muis werkt, wijs je de rechterbenedenhoek van het scherm aan, beweeg je de muisaanwijzer naar boven en klik je op Instellingen.


3.Tik of klik op Opties en tik of klik onder Geschiedenis op Selecteren.


4.Schakel het selectievakje Cookies in en klik of tik vervolgens op Verwijderen.
 
Zo een paar plaatsen waar je verder nog moet kijken, naast cookies:
a. Kijk bij Referentiebeheer of daar wat staat.
Zie hier, waarbij je, gemakshalve, denk ik het makkelijkste het volgende kunt doen vanaf die pagina:
i. Maak een snelkoppeling naar (gebruik knippen en plakken, de snelkoppeling zelf mag je noemen wat je wilt, bijv. Referentiebeheer)
rundll32.exe keymgr.dll, KRShowKeyMgr
of [levert net een iets 'ingewikkelder'/uitgebreider scherm op]
control.exe /name Microsoft.CredentialManager
ii. Dubbelklik de nieuwe snelkoppeling van i. en kijk of je wat tegenkomt van [@]live.com, [@]hotmail.com, [@]microsoftonline.com etc., en verwijder die dan.
b. Verwijder de wachtwoorden die in Internet Explorer zelf zijn opgeslagen.
LET OP: Dat geldt meteen voor alle in IE opgeslagen wachtwoorden, dus niet alleen voor live.com/hotmail.com/etc.!
[Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
Knop Verwijderen klikken in de Browsegeschiedenis paragraaf.
Vink aan: Wachtwoorden (vink de rest uit) en klik op Verwijderen

Als bovenstaande allemaal niet genoeg is, haal vink dan, naast Wachtwoorden, ook Formuliergegevens aan (LET OP: geldt weer voor alle opgeslagen formulieren van alle websites) bij instructie b.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Zo een paar plaatsen waar je verder nog moet kijken, naast cookies:
a. Kijk bij Referentiebeheer of daar wat staat.
Zie hier, waarbij je, gemakshalve, denk ik het makkelijkste het volgende kunt doen vanaf die pagina:
i. Maak een snelkoppeling naar (gebruik knippen en plakken, de snelkoppeling zelf mag je noemen wat je wilt, bijv. Referentiebeheer)
rundll32.exe keymgr.dll, KRShowKeyMgr
of [levert net een iets 'ingewikkelder'/uitgebreider scherm op]
control.exe /name Microsoft.CredentialManager
ii. Dubbelklik de nieuwe snelkoppeling van i. en kijk of je wat tegenkomt van [@]live.com, [@]hotmail.com, [@]microsoftonline.com etc., en verwijder die dan.
b. Verwijder de wachtwoorden die in Internet Explorer zelf zijn opgeslagen.
LET OP: Dat geldt meteen voor alle in IE opgeslagen wachtwoorden, dus niet alleen voor live.com/hotmail.com/etc.!
[Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
Knop Verwijderen klikken in de Browsegeschiedenis paragraaf.
Vink aan: Wachtwoorden (vink de rest uit) en klik op Verwijderen

Als bovenstaande allemaal niet genoeg is, haal vink dan, naast Wachtwoorden, ook Formuliergegevens aan (LET OP: geldt weer voor alle opgeslagen formulieren van alle websites) bij instructie b.

Tijs.

Bedankt ga het proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan