Kan niet alle pagina's openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adjoki

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2001
Vorige week heb ik na een flinke storing van Ziggo mijn router moeten resetten.

Resetten dmv de stroom van de Sweex router en Motorola modem af te halen werkt niet meer. Dus heb ik een fabrieksreset in de software van de router moeten doen. Alles opnieuw ingesteld en jawel weer internet. We hebben nog steeds uitvallend internet en moet ik de de boel softwarematig resetten.

Maar sinds de storing kan ik bep. sites niet meer bereiken: schoolbank.nl, thepiratebay.org, aldfaer.nl, computeridee.nl. .Ook de andere pc's in het bedrade netwerk kunnen de sites niet bereiken. Wanneer ik de pc direct op de Motorala modem aansluit kan ik de sites wel bereiken.

De poort van Azureus heb ik opengezet en draait als en tierelier.

Wie weet wat er aan de hand is en hoe is het op te lossen?

Hey,

een veelgemaakte fout is dat de resetknop (hardwarematig) ingedrukt wordt en vervolgens meteen wordt losgelaten. Probeer de knop eens 15 sec in te houden en vervolgens weer alles opnieuw in te stellen.

Bedankt voor je reactie. Zelfds dat heb ik gedaan en dat wilde ook niet lukken.

dan zou ik toch naar de computerwinkel gaan met je router en vertellen hoe het zit, misschien weten zij hoe het moet

Inmiddels alles weer op fabrieksinstellingen gereset. Modem en router ook nog apart gereset en wonder boven wonder werkt het nu weer. Onverklaarbaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan