Kan niet alle sites openen,mail kan niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuste450

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2007
Beste ondersteuner,
Na mijn C opnieuw geformatteerd te hebben en de software opnieuw geïnstalleerd te hebben,xp prof., kan ik een aantal sites niet openen. De homepage van de provider en andere homepages vind ik probleemloos. doorlinken naar bv " mijn gegevens" kan echter niet.Microsoft.com kan ik ook niet bereiken/openen. Mijn e-mail komt goed binnen, maar verzenden lukt niet. Het formatteren heb ik inmiddels al een keer herhaald ter controle met helaas het zelfde resultaat.Wat kan ik doen ? Waar kan het aan liggen ? Ik heb nog geen antivirussoftware geïnstalleerd.

Laatst bewerkt:
Hoi !

Alle benodigde drivers al geinstalleerd ?

Enne.....als je zonder virusscanner op Internet rondstruint kun je beter weer opnieuw beginnen met een clean install !

Juiste installatie-volgorde: XP, drivers (als je die op CD hebt), virusscanner, drivers (als je die van Internet moet halen), Windows-update.

Greetz,

Harry.

kan niet alle sites openen, mail kan niet weg

Harry,
Bedankt voor je snelle reactie.
Het is mij niet duidelijk op welke drivers je doelt. De installatie vanaf mijn CD-rom moet toch in eerste instantie voldoende zijn? Daarmee moet windows update toch bereikbaar zijn ? Hoe komt het dat de ene site wel probleemloos wordt geopend en de ander niet (zoals die van Microsoft)

Norbert

Hoi !

Tja, op die laatste vraag: moet een kwestie zijn van de Windows firewall, of de instellingen van IE.

Verder, zo vlug mogelijk een antivirus-programma installeren en ;laten scannen. Je zou niet de eerste zijn die binnen 30 seconden alweer besmet was met allerlei ellende.

De drivers op de CD zijn hoogstwaarschijnlijk niet meer up-to-date, dus....nieuwere downloaden en installeren.

Enne....hopelijk heb je SP2 al geinstalleerd ?

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan