kan niet alles openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

doef

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Berichten
8
:evil:
krijg melding;kan geen toegang tot het opgegeven app.,pad ,of bestand krijgen.mogelijk hebt ugeen toegangmachtiging voor het item.kan zodoende bijna niks openen van c schijf

het onderdeel dat u geselecteerd heb,is niet beschikbaar,mogelijk is het verplaats,heeft het een andere naam ,of het is verwijderd
 
Meer info!

- XP home of XP Pro
- Wat kan je niet openen?
- Wanneer krijg je die melding?
- Ben je wel administrator?
- Sinds wanneer is dit probleem?
- Systeemherstel al uitgevoerd?
 
Kijk bij systeemeigenschappen, gebruikersaccounts en systeemherstel (allen in het configuratiescherm).
 
xp

1;xp
2bij c schijf bv outlok ,systeemherstelfreecel
3 ??
4geupdate 25\12
5kan niet open
 
kan wel op confsystym

kan wel op kliken conf, zie daarna de iconen,maar daarn niet meer verder
 
Lijkt me sterk.. configuratiescherm -> prestaties en onderhoud -> systeemherstel kan je niet meer komen?
 
nee,kanwelnetwerkverb.lettertype,scanner,camara maar de meestekrijgen weer die melding
 
nee,kanwelnetwerkverb.lettertype,scanner,camara maar de meestekrijgen weer die melding

Kun je a.u.b. proberen om normaal Nederlands te typen? Dan kan ik het lezen en je misschien helpen :).

Klik op START
Klik op UITVOEREN
Typ "%SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exe"
Druk op ENTER
 
Laatst bewerkt:
probeer ik maar krijg nu de melding;er kan hier geen snel koppeling worden gemaakt.
wilt u de snel koppeling op het bureaublad plaatsen

ja nee

druk op ja maar kan niet open (probeer nu maar eens rustig te blijven)
 
Heb je nu gedaan wat ik zei dan? Want dat is niet het aanmaken van een snelkoppeling.
 
Ik krijg het idee dat er in je register iets heel erg mis zit.. ik herken dit een beetje van toen ik zelf m'n HKEY_CLASSES_ROOT van een pc die ik toch opnieuw moest installeren verwijderde.. wilde kijken wat het deed. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan