Kan niet branden met nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Hallo,

Ik heb een cd-rewriter van LG (HL-DT-STCD-RW GCE 8481B). Wanneer ik iets wil gaan branden in Nero kan ik niet kiezen voor mijn brander om te branden. Ik kan dan slechts kiezen uit mijn gewone cd-speler en de image-recorder. Ik kan wel gewoon cd's afspelen via de brander. Weet iemand waarom dit niet werkt? Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Het kan een versie probleem zijn. Mijn oude Nero 5 vond mijn nieuwe DVD-CDRW ook niet. Installatie van de bij de brander geleverde nieuwe versie van Nero 5.5 heeft alles opgelost.

Volgens mij zat hij bij mijn vorige computer. Ik zal proberen om een andere versie te krijgen. Toch bedankt voor de tip!

Grtz. Ikbenjamin

Download eens een update bij nero vandaan;
www.ahead.de
Als je een orgineel hebt kan je de nieuwere versie eroverheen installeren.
Je krijgt vanzelf de mogelijkheid om voor een update te kiezen tijdens de installatie.:)

Nero 5.5 kun je niet gratis updaten naar 6.0015 tenzij hij maar een paar maanden oud is.

Geplaatst door Will-Well
Nero 5.5 kun je niet gratis updaten naar 6.0015 tenzij hij maar een paar maanden oud is.
Klopt, maar ik dacht dat je nog wel kon updaten naar de versie net onder versie 6.

Hij staat niet meer op hun site. Op mijn HD staat nog wel de 551042 nld .

Geplaatst door Will-Well
Hij staat niet meer op hun site. Op mijn HD staat nog wel de 551042 nld .
Thnx voor de info.
Ik wist dat niet, omdat ik al een tijd daar niet geweest ben.
Gebruik zelf Nero 6.

Ik gebruik zelf ook Nero 6.0015 want er zit veel meer op en een mooie layout. De oude heb ik bewaart voor het geval dat (is wel 13.5 Mb).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan