Kan niet connecten to server (newsleecher)

Status
Niet open voor verdere reacties.

droersch

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Ik heb bij eweka een account aangevraagd en netjes alle login gegevens gekregen. Nu heb ik deze server toegevoegd in newsleecher incl. loginnaam en password.
Vervolgens klik ik op 'fetch group list' en dan zegt ie onderin: connecting to server en dan gebeurt er niks. Als ik bij de log kijk zegt ie: unable to abort action "".

Wat betekent dit?

Je wachtwoord is je postcode, let goed op dat je de twee letters als hoofdletter wegzet.

Wat heb je ingevuld bij servernaam?

De settings staan goed dat weet ik zeker. Ik heb newsleecher weleens eerder gebruikt met een andere nieuwsserver van eweka en dat ging allemaal goed. Als m'n wachtwoord verkeerd zou zijn zou newsleecher toch moeten zeggen 'wrong id/password' of zoiets. Hij zegt nu ook 'connecting to server' en dan gebeurt er niks.

Nu heb ik op een andere pc met grabit proberen in te loggen op eweka server en dat gaat wel goed. Zou het dan komen doordat ik een trialversie van newsleecher op die andere pc heb draaien?

Ik heb hier evt. wel een werkende versie 2.0 voor je liggen.
Zou je evt. daar mee kunnen proberen.

Bedankt voor het aanbod maar ik installeer wel gewoon grabit op die andere pc, is net zo'n handig tooltje.

Bedankt voor de moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan