Kan niet connecten(verbinden) naar Microsoft download pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchman123

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Ik zit al een tijdje met het probleem dat ik niet kan connecten met de microsoft download pagina. Ik dacht dat dit aan mijn windows lag. maar gister heb ik op een lan-party geprobeerd om updates binnen te halen en dat werkte gewoon goed. Nu wou ik de nieuwe msn downloaden (van de microsoft download pagina) maar hij geeft aan dat de pagina niet kan worden gevonden. ook heb ik hetzelfde probleem als ik nu updates van microsoft probeer binnen te halen. Alle pagina's doen (ook de normale pagina van microsoft www.microsoft.com) behalve de download pagina van microsoft. Ook al zet ik de firewall uit het maakt geen verschil.

Ik heb geen virussen op mijn pc want ik heb net opnieuw windows erop gezet.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Bij voorbaat dank,

Bram

Ik zie maar één kansje waarvan ik betwijfel of het daar aan ligt maar het is een optie:
Heb je een firewall draaien waar de download URL op een blacklist teerecht is gekomen?

Een optie om ook eens uit te proberen is om als je bijvoorbeeld gebruik maakt van firefox de zelfde pagina eens te proberen met IE. Wellicht dat hij dan wel goed te benaderen is?

Ik heb het nagekeken en die 2 oplossingen waren het niet. (hij stond niet in m'n blacklist en ik kon hem niet openen met IE/Firefox/Google Chrome)

Hij doet het nog steeds niet

Maar het vreemde was dat hij het op een ander netwerk dus wel gewoon deed en op mijn netwerk niet. Nu heb ik nog 1 pc in dit netwerk maar daar doet hij gewoon goed op, ligt het misschien aan de MTU settings? Als daar een kans voor is, zou ik dan wat meer info over MTU settings kunnen krijgen?

M.v.g.
Bram

Krijg je misschien een foutmelding of zo? Van de MTU settings weet ik niets af.., wellicht iemand anders?

Krijg je misschien een foutmelding of zo?
Ten eerste bedankt voor het antwoorden )

Nee, ik krijg geen foutmelding het enige wat ik krijg te zien is dat de pagina niet kan worden gevonden.

Alle hulp is welkom )

B.v.d.

Bram

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan