Help! Ik heb Xp professional opnieuw geïnstalleerd op mijn pc. Nu wordt een gedeelte van de hardware niet herkend. Het is een Fujitsu computer. ik heb een geel vraagtekentje staan bij: pci seriële bus, pci simple communications-controller, Ethernet controller, onbekend, audioapparaat op de bus voor High Definition audio.
Als ik Sisoft Sandra een computer overview laat maken komt daar het volgende uit:
mainboard: Fujitsu Siemens D2134-A3 Ik heb reeds gezocht op dit moederbord en heb van Fujitsu siemens alle relevante drivers gedownload en geïnstalleerd (voor zover ik dat kan beoordelen) Blijkbaar niet want de helft werkt nog niet...
Chipset: Model Fujitso Siemens Q963/Q965 memory Controller Hub
Ik weet niet of ik alle benodigde informatie gegeven heb in dit bericht, maar hoop dat iemand me uit de brand kan helpen.
Als ik Sisoft Sandra een computer overview laat maken komt daar het volgende uit:
mainboard: Fujitsu Siemens D2134-A3 Ik heb reeds gezocht op dit moederbord en heb van Fujitsu siemens alle relevante drivers gedownload en geïnstalleerd (voor zover ik dat kan beoordelen) Blijkbaar niet want de helft werkt nog niet...
Chipset: Model Fujitso Siemens Q963/Q965 memory Controller Hub
Ik weet niet of ik alle benodigde informatie gegeven heb in dit bericht, maar hoop dat iemand me uit de brand kan helpen.