kan niet de juiste drivers voor hardware vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lableu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2010
Help! Ik heb Xp professional opnieuw geïnstalleerd op mijn pc. Nu wordt een gedeelte van de hardware niet herkend. Het is een Fujitsu computer. ik heb een geel vraagtekentje staan bij: pci seriële bus, pci simple communications-controller, Ethernet controller, onbekend, audioapparaat op de bus voor High Definition audio.
Als ik Sisoft Sandra een computer overview laat maken komt daar het volgende uit:

mainboard: Fujitsu Siemens D2134-A3 Ik heb reeds gezocht op dit moederbord en heb van Fujitsu siemens alle relevante drivers gedownload en geïnstalleerd (voor zover ik dat kan beoordelen) Blijkbaar niet want de helft werkt nog niet...

Chipset: Model Fujitso Siemens Q963/Q965 memory Controller Hub
Ik weet niet of ik alle benodigde informatie gegeven heb in dit bericht, maar hoop dat iemand me uit de brand kan helpen.

dan moet je rechtermuisknop op dat vraagteken doen dan details dan zie je een lange code en als je die bij google intikt kom je bij de goede driver uit.

@ Brauheist, bedankt voor je reactie. Ik heb het geprobeerd maar dat werkt niet, bij sommige codes krijg ik dat Google niets kan vinden en bij 1 code kom ik op een forum terecht in Duitsland waar iemand vraagt of hij windows 7 op zijn pc kan krijgen. Hij heeft toevallig dezelfde geluidskaart in zijn pc.... zijn er nog meer oplossingen te bedenken? Het belangrijkste is denk ik mijn ethernetcontroller. Als ik internet op de computer kan krijgen kan ik met een driver programma zoeken naar drivers.....

opgelost

Brauheist bedankt voor je reacties, het probleem is echter opgelost. Uiteindelijk met behulp van sisoft sandra het juiste stuurprogramma gevonden voor mijn ethernetcontroller. Daarna met Driver Genius de rest op kunnen lossen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan