Kan niet doorlinken vanaf startpagina.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobba

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
Hoi

Hier het volgende probleem; wanneer ik probeer om via de startpagina verder te gaan naar een andere site, bv telegraaf, dan maakt de laptop geen verbinding. Wanneer ik het adres www.telegraaf.nl in typ in de adresbalk dan pakt hij hem wel.
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn. Systeem draait op windows 7, heb al systeemherstel gedaan maar dat helpt niet.
Graag jullie hulp .

Mvg

Hmm, wel vreemd, hier werkt die link gewoon.

reactie

Hoi,
Het is niet alleen bij de telegraaf dat er niet wordt doorgelinkt, het is bij vele sites die ik wil bereiken via startpagina. Browser is IE 9. Heb het hele spul al teruggezet naar begin december maar dat helpt niet. CCleaner eroverheen hielp ook niet. Virusscannner geeft ook niks raars aan dus????? een groot vraagteken.
Mvg

Dus; IE verwijderen en opnieuw installeren of lost dat het probleem niet op?
mvg

IE 9 verwijderen zal daar niets aan veranderen. Een virusscanner gaat daar ook niets aan verhelpen en Ccleaner zal daar je ook niet bij helpen, omdat een browser hijacker spyware is.

Download hier MalwareBytes AntiMalware naar je bureaublad.

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.
Zorg ervoor dat na installatie deze opties aangevinkt zijn:
Update MalwareBytes' Anti-Malware
Start MalwareBytes' Anti-Malware

Klik daarna op Voltooien.

Als er een een update gevonden wordt, zal deze gedownload en geïnstalleerd worden.

Als er gevraagd word of je de "Evaluatie wil starten" mag je deze weigeren, en kun je later nog inschakelen wanneer je hier gebruik wilt van maken.
Zodra het programma gestart is, klik op het tabblad "Instellingen".
Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
Klik dan op het tabblad "Scanner", kies hier voor "Volledige scan".
Klik vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
Wanneer de scan klaar is, klik op OK,en daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, en klik dan op: "Verwijder geselecteerde".
Na het verwijderen zal een log openen .Wanneer gevraagd word om de computer opnieuw op te starten, sta je dit toe.

Het log wordt automatisch bewaard door MalwareBytes' Anti-Malware en kun je terugvinden door op de "Logbestanden" tab te klikken .

Plaats in je volgende reactie eens de inhoud van deze scan.

lukt niet

Hoi,

Alle bovenstaande opties geprobeerd, helaas niks gevonden. Wat nu???

opers

Wanneer ik overigens Opera gebruik dan linkt alles netjes door, tóch een IE probleem, wie o wie helpt?
Mvg en bij voorbaat dank

updat

Hallo,

Het probleem is opgelost door Google chrome als browser te gebruiken.
Dank voor jullie support.
Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan