kan niet downladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eagleforce

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2004
Berichten
89
Goeie avond , na anderhalf jaar heb ik weer eens moeilijkheden, die ik zelf niet kan oplossen.(wanneer ik jullie website bekijk niet slecht)
Ik woon in portugal.Voor het internet contact maak ik gebruik van een Huawei mobiel modem.van TMN
Ik heb dus geen internet account bij TMN ( dat is niet mogelijk) Ik gebruik mijn oude account bij Clix en ga dus naar hun website en login in mijnmailbox. Tot voorkort kon ik de brieven via "export email" downladen in mijn outlook express.Het kwam binnen in mijn computer met een ".eml" extensie.
Ik heb recent mijn window progamma hersteld van af het oorspronkelijke schijfje. Dat ging goed, behalve dat ik geen updates van microsoft kon binnen halen. DAT PROBLEEM IS INMIDDELS OPGELOST omdat het een bekend probleem was. Alles functioneert goed behalve dat binnen halen van mijn post vanaf mijn internet account van Clix.
De volgende melding terwijl ik in mijn inbox van clix ben! en de brief tracht te exporteren: "kan reademail.pl van webmail.clix.pt niet downladen. IE kan deze website niet openen. De gevraagde website is niet beschikbaar of kan niet worden gevonden."
Ik heb reeds de handeling Tools advanced settings etc uitgevoerd maar dat help niets.
Mijn vermoeden is dat het een klein bestandje is dat op nieuw in het geheugen geregistreerd moet worden ( dus net zoals dat moest om weer updates van microsoft te kunnen downladen)
Een lang verhaal, hopelijk duidelijk genoeg om een antwoord te geven.
Maak er geen nachtwerk van.
Groetjes Eagleforce.
 
Ik zou als ik jou was beginnen met alle Tijdelijke internetbestanden en alle Cookies te verwijderen. Daarna zou ik naar de inlogpagina van Clix Webmail gaan en opnieuw met mijn email-adres en wachtwoord proberen in te loggen. Krijg je bij die "schone" inlog een foutmelding, dan zou ik naar de Clix "Support" gaan, op zoek naar oplossingen. Vind je die niet, dan het contactformulier invullen.
 
Laatst bewerkt:
Beste B 737,
Was mijn verhaal dan toch niet duidelijk genoeg.
Ik had al vermeld dat ik naar Tools of noem het "extra" was gegaan en daar bij advanced de zaak behandeld had dus allerleei cookies en tijdelijke bestanden had verwijderd Het g Het inloggen op de website van clix geeft ook geen moeilijkheden,maar terwijl ik in mijn inbox ben en een brief wil exporteren lukt dat niet het doorsturen beantwoorden of openen geeft geen moeilikheden. Sterker nog bij het exporteren komt er eerst een venster wilt u het opene of downladen Open gaat wel maar downladen gaat niet.
eagle force.
 
Jammer van het misverstand. Je hebt wel al gekeken op die "support"pagina van Clix? Want het is dus de vraag of de "error" veroorzaakt door een onjuiste instelling van jouw systeem, in Internet Explorer, of dat de mailsite van Clix een dienst al dan niet tijdelijk heeft uitgeschakeld. Kun je hen telefonisch bereiken?
In Internet Explorer kun je bij Internetopties, bij jou Advanced settings bedrijp ik, kijken op het tabblad beveiliging en dan klikken op de knop Standaard en op het tabblad Geavanceerd kun je klikken op Geavanceerde instellingen herstellen. (Je moet zelf de vertaling maar verzorgen.) Een paardemiddel is om op hetzelfde tabblad te klikken op de knop Opnieuw instellen. Maar dan gaat Internet Explorer terug naar de toestand dat het programma voor het eerst op je systeem werd geinstalleerd. Allerlei ActiveX-besturingselementen, al je Favorieten, enz worden verwijderd.
En als laatste: heb je kortgeleden een nieuw beveiligingsprogramma geinstalleerd of een bestaande geupdate? Antivirus, Network Security, Windows Firewall? Met andere woorden, houdt een beveiliging of firewall downloads van Clix tegen?
 
Laatst bewerkt:
Clix reeds benaderd. Zij verwezen mij naar hun supporttsite en naar tools-internet opties etc Net als jij schreef toen dus ook het paarden middel toegepast Dit is inmiddels alweer een halve week terug nu loopt alles weer goed.behalve dat downladen van mijn brieven vanaf de webmail clix.pt.
Heb inderdaad de nieuwe service van microsoft geprobeerrd het onlinbe scannen. oa van je register. Heb ook alles van dat programma gedownlaod. Maar ze wilden dat ik avast4 home editie verwijderde!! dat contradicte hun programma. Aanvankelijk wel gedaan, maar ook dat is allemaal weer verleden tijd want mijn explorer vertoonde toon nukken. Dubbele venster niet reageren etc. Dus alles weer gedeinstalleerd en avast4 opnieuw gedownloaded enalles weer als het oude dat was dus Vrijdagmorgen. In feite na dat registerscan dfoor microsoft begon de trouble. Vandaar dat ik het in die richting zoek.
Start.uitvoeren regedit oke
deze computer HKEY_CLASSES_ROOT openen en zoek ( .pl ) klik op map (.pl )
we zien dan a. standaard REG_SZ geen waarde ingesteld
b perceivedType REG_SZ text

er is een submap " Persistend handler Klikken we daar op dan staat er
standaard REG_SZ een groot getal !
Bij het onder "a" vermelde is geen waarde ingevuld is dat juist??.
 
kan niet downladen van mijn webmail

De vraag is niet opgelost. Maar is te onbelangrijk mverder omdat het een specifieke gebeurtenis op een op mij gespecialiseerde situatie.
Ik zal dus onderaan het vakje inschakelen "vraag opgelost"
Ik ga nu eerst 8 dagen de hort op en daarna kom ik terug met een vraag voor hijackthis over het bestandje mxfilerelatedcache.mcx2
Tot 6 December bij leven en welzijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan