Opgelost Kan niet downloaden bij de belastingdienst

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Loek46

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Besturingssysteem
windows 10 pro
Tja, misschien niet voor deze site.
Na inloggen bij de belastingdienst kun je de gevoerde correspondentie zien. Ze geven de mogelijkheid te downloaden en of te printen. Als je een onderstreept stuk dat je wilt printen aanklikt dan word je uitgelogd.

Zou dat door mij mijn instellingen komen of is het een fout van de belastingdienst site?

Iemand dit al meegemaakt?

Begin eerst maar eens met het wissen van je cookies en internetgeschiedenis. Misschien heb je een rotte cookie? Anders moet je even kijken of je een schoon profiel in je browser kan aanmaken en kijken of het daar ook gebeurt? En anders kan je altijd een andere browser proberen.

Bedankt voor de reactie. Ik heb de cookies en geschiedenis gewist. Hielp niet. Ook bij twee andere browsers geprobeerd. Helpt ook niet. Ik ga de belastingdienst hier maar over bellen. Contactformulieren reageren ze niet op. groet loek schild

Houd ons op de hoogte...

Dit is een vraag uit 2024, maar wie weet heb je er iets aan.
En anders kan je daar dus ook terecht met je vraag.

En hier ook nog eentje: https://www.higherlevel.nl/forums/topic/78190-printen-en-uitgelogd-bij-belastingdienst/
Daar staat een oplossing bij.

Succes.

ps. probeer het anders eens met de app van de belastingdienst, kan het dan wel?

Goedemiddag, Ik heb zojuist gebeld met de belastingdienst. Het probleem is bekend, is een technisch probleem en er wordt aan gewerkt . Wanneer het verholpen is weet men niet. Geduld dus,. Het ligt dus niet aan mijn laptop en mobiel instellingen. Via andere browsers dus ook niet. Ik moet dus maar wachten tot het wel lukt. Bedankt voor de reacties, loek schild.

Terug
Bovenaan Onderaan