Kan niet downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

[SW] Dextox

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2004
Hoi,

Als ik iets wel downloaden krijg ik er dit te staan bij elka site's waar ik iets vandaan wil halen (downloaden) :

Hoe kan dit,

Laatst bewerkt:
Ik zou even het plaatje met adres weghalen aangezien dat niet mag op Helpmij!!

Misschien domme vraag, maar heb je wel een torrentprogje op je pc staan want anders doet hij het inderdaad niet

als ik een torrent programma download krijg ik precies hetzelfde te staan dus ?

Je kan natuurlijk wel de foutmelding plaatsen.
Gewoon even een screenshot van het actieve venster maken.

Welke foutmelding? Je kan ook een screenshot maken van de fout of gewoon de fout overtikken.

de foutmelding:

damn.jpg

Ik wil iets heel graags downen daarom wil ik antwoord hoe dat kan en hoe ik dat kan verhelpen ?

En dit heb je altijd als je wil downloaden of alleen op warez sites?

Heel vreemd, ik heb er nog nooit wat van gehoord:(
Ik kan je niet helpen met Internet Explorer maar raad je dan aan om eens een andere browser te nemen zodat je in ieder geval kan downloaden. Ik raad je Mozilla Firefox aan. Er is net een nieuwe 1.0 versie uit te krijgen op www.mozbrowser.nl

Succes,
Raymond

...maar als de vraagsteller niets kan downloaden, wordt het lastig om Firefox te downloaden...

ja hoe kan dit dan ik heb wel wat wat beschadige bestanden mischien lig het daar aan maar hoe haal je die weg ?

Geplaatst door buffy
...maar als de vraagsteller niets kan downloaden, wordt het lastig om Firefox te downloaden...

Yep, niet bij nagedacht:o
Maar je zegt dat je beschadigde bestanden hebt? Ga naar start en dan uitvoeren en typ daar sfc /scannow en hou de orginele CD Rom bij de hand.

Let op de spatie tussen sfc en /

En anders Ie er opnieuw opzetten:

Internet Explorer opnieuw installeren

Soms is Internet Explorer beschadigd maar, als je die dan opnieuw wilt installeren volgt de melding dat er een meer recente versie is aangetroffen op het systeem, vervolgens wordt de installatie afgebroken.

Je kunt deze melding vermijden en daardoor Internet Explorer toch opnieuw installeren, ga als volgt te werk:

Stop de Windows XP Home edition Cd in de Cd speler.

Klik op Start, kies Uitvoeren en type:

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 c:\windows\inf\ie.inf

NB. Als Servicepack 1 is geïnstalleerd zal worden gemeld dat het bestand IExplore.exe nodig is. Blader naar de map C:\Windows, ServicePackFiles, i386 om de installatie voort te zetten.

Ga na het opnieuw installeren van Internet Explorer nog even naar Windows update en haal de laatste beveiligingsupdates op!

BRON

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan