kan niet downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

maggi_mij

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
wij hebben pas een nieuwe computer gekocht windows xp maar ik heb ruzzie met router of firewal want download programa's krijgen geen verbinding de een zegt komt door router ander door firewal maar op de vorige computer had ik ook een router van chello en deet ut gewoon snap er niks meer van :eek:

Op je vorige pc had je ook een router met firewall. Ps. onder welke os draaide je oude pc en had je daar ook een softwarematige firewall op staan. Het zou nl zo kunnen zijn dat op je oude pc geen servicepack 2 geinstalleerd was, klik eens op je ikoontje netwerkverbinding rechts onder in de taakbalk. Klik met de rechtermuisknop en kies voor instellingen windows firewall wijzigen. Schakel de firewall nu uit en probeer eens verbinding te krijgen

lukt nog niet :S

dat werkt ook niet maar op de oude computer zat niet egt een firewal had geregeld virusen maar snap niet egt wat je bedoelt met op welke os me oude computer draait

Re: lukt nog niet :S

Geplaatst door maggi_mij
dat werkt ook niet maar op de oude computer zat niet egt een firewal had geregeld virusen maar snap niet egt wat je bedoelt met op welke os me oude computer draait

Draaide je oude pc ook op windows XP bedoelde ik daar mee. maar dat is niet meer nodig na je laatste antwoord want je hebt de windows firewall uitgeschakeld en dat geeft geen verbetering. Wat voor downloadprogramma gebruik je?

Re: download programa

Geplaatst door maggi_mij
ik heb nu kazaa en limewire erop staan

Pfff, daar heb ik niet zo veel ervaring mee. Gwoon downloaden vanaf een website, gaat dat wel? Als dat zo is dan heeft het toch iets te maken met de instellingen van Kazaa of Limewire. Mischien een gebruiker van deze twee programma's die dat weet?:rolleyes:

kan zijn dat je een poort/poorten in je router moet openzetten om de programma's verbinding te laten maken.
zie portforward.com

Heb je alles goed aangesloten??

Enkele Belangrijke Punten:

De internetkaart zit erin!!
De Kabel erin gedaan!!
Goede poort nummers ingevuld??
Heb je verbinding met je Router en Modem.??

jep

jep alles zit gewoon goed maar ik blijf gewoon ruzzie houden met die firewal heb ook gewoon internet alles doet het behalfe download programa's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan