Kan niet downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

deluxegamefreak

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2008
Berichten
7
Ik heb een groot probleem. Zoals mijn naam al zegt, ben ik een 'Deluxe Games' freak. Dat zijn spelletjes die je op bijv. Zylom of RealArcade kan downloaden als trial. Je speelt het spel dan 60 minuten en als je het leuk vindt, kan je het kopen. Ik zoek echter een paar serials en ik heb het spel gratis.
Maar nu kan ik NIKS meer downloaden. Geen Youtube to MP3 - converter, geen Deluxe Games, geen bestanden (wel op MSN), gewoon niks.
Ik krijg dat downloadscherm, Uitvoeren of Opslaan, ik kies meestal voor uitvoeren.
Dan komt dat balkje waar die blokjes moeten komen, maar die blokjes komen er niet. Soms komen die blokjes wel, maar dan iets van 5 blokjes en dan stopt ie.
Ik wacht soms wel 3 uur, maar hij download gewoon niet!
Er staat niks achter Resterende tijd circa, en ook niks achter overdrachtssnelheid.
Wel gaat er een soort papiertje van een wereldbol naar een map.
Ook als ik op Opslaan klik, gebeurt er hetzelfde.
Mijn C-, D-, en E-schijf zitten zekers te weten niet vol.

EDIT: Als ik rechtermuisklik op de koppeling, en klik op: doel opslaan als..., dan komt er dit:
Het volgende bestand kan niet worden gedownload: van download(10004, 454, 2, 0);
Interface wordt niet ondersteund


Ik heb trouwens een Windows XP Home Edition (dacht ik, weet niet zeker)
Maar mijn computer is sowieso rot, MSN valt om de seconde uit terwijl internet het gewoon doet enzo. Maar daar klaag ik nu niet over.

Ik wil graag weer spelletjes spelen, kan IEMAND mij alsjeblieft helpen!!??
 
Laatst bewerkt:
Installeer eens firefox en kijk eens of het dan wel lukt.

Zit je achter een router?
In een netwerk?
 
en doe eens een java update.
 
Ik zoek echter een paar serials en ik heb het spel gratis.

Heb je op het internet naar serials gezocht of begrijp ik dat verkeerd? Zo ja, dan heb je misschien een virus opgelopen... er zijn zoooo veel fake-serial sites. Zo nee, dan is dat het niet :p
 
Heb je op het internet naar serials gezocht of begrijp ik dat verkeerd? Zo ja, dan heb je misschien een virus opgelopen... er zijn zoooo veel fake-serial sites. Zo nee, dan is dat het niet :p

Ik heb inderdaad op internet naar serials gezocht, maar dat is al best lang geleden, en ze werken altijd. Ik denk niet dat ik een virus heb, ik heb ZoneAlarm en die is (volgens mijn ervaringen) best goed. :)
 
Installeer eens firefox en kijk eens of het dan wel lukt.

Zit je achter een router?
In een netwerk?

Ik heb geprobeerd firefox te downloaden, maar ik krijg hem niet gedownload, hij stopt bij 1%.
Ook een java update is niet gelukt.
Uhm... ja ik weet het eigenlijk niet... het enige wat ik weet is dat ik caiway heb, en wel zo een soort routerachtige ding op de computer zelf.
 
Ik zie niet wat zone alarm met virussen te maken heeft...dit zijn 2 verschillende dingen dacht ik tenzij deze de suite betreft maar dan nog raad ik je aan om toch eens te scannen met een andere virusscanner en malware scanner en trojanscanner.

Gebruik je zonealarm alleen als virusscanner of ook als firewall?
heb je de xp firewall ook aan staan?
Misschien kan je IE opnieuw downloaden en installeren??

Bij mij weten is caiway alleen maar een cabletype en heeft niets uit te staan met routers.
ben je niet in de war met je kabel modem?

het "routerachtig ding"zegt me zo ook niets...misschien is een snapshot een idee.

H
 
Zonealarm schijnt niet nodig te zijn met XP omdat die een even goede firewall heeft en dit mogelijk zelfs problemen zou kunnen veroorzaken. Je kunt beide firewalls één voor één uitschakelen om te kijken of het daardoor komt. Op de Microsoft site worden enkele oorzaken voor jou probleem besproken. Lees deze tekst daarom eens goed door. http://support.microsoft.com/kb/299328/nl Je leest hier ook hoe je Explorer eventueel met de CDRom kunt herstellen.
Als je meer problemen hebt met de computer, herstel Windows dan uiteindelijk even helemaal. Hier zijn de aanwijzingen ervoor (is een systeemherstelpunt naar een moment dat alles nog werkte ook een optie, overweeg dat dan eerst).

How Do I Do a "Repair Installation"?

Configure your computer to start from the CD-ROM drive. For more information about how to do this, please refer to your computer's documentation or contact your computer manufacturer.

Insert your Windows XP compact disc (CD) into your CD-ROM drive or DVD-ROM drive, and then restart your computer.

(You can also boot with a Windows 98/Me Startup disk with CD support and run WINNT.EXE in the I386 folder on the CD)

When the "Press any key to boot from CD" message is displayed on your screen, press a key to start your computer from the Windows XP CD.

When you see the following message displayed on the Welcome to Setup screen, press ENTER:

To setup Windows XP now, press ENTER.

At this point an option to press R to enter the Recovery Console is displayed. Do not select this option.

On the Windows XP Licensing Agreement screen, press F8 to agree to the license agreement.

Make sure that your current installation of Windows XP is selected in the box, and then press the R key to repair Windows XP.

Follow the instructions on the screen to complete Setup.

Tenslotte: Firefox kan je eventueel bij een kennis laten downloaden en er alsnog mee aan de slag gaan wanneer niets helpt.
 
Dat is idd de reden waarom ik vroeg of je ze alle2 aan had staan XD
 
Ik kan wel via boonty.com (ook zo'n gamesite) downloaden. Maar daar staan niet de spellen op die ik wil, en ik krijg daar de games niet gecrackt.
Waarom wel via boonty, maar niet via zylom>???
 
Nou moet je nog weer eens opnieuw vertellen wat je nou wél en wat je nou niet kunt downloaden. In elk geval ben ik op de gewenste site geweest en het is er een spookhuis van virus aanvallen. Je krijgt er vertraagde pop-ups en één van mijn virusscanners, Avira Personal Edition, laat steeds bij het laden van een willekeurige onderliggende pagina zien dat er een verdacht tijdelijk bestand aan de viruskluis van mijn virusscanner, Avast Home Edition, zou worden toegevoegd. Dan laadde de pagina niet wanneer ik koos voor "toegang blokkeren." Er waren 109774 spelers online. Ook dat vond ik verdacht. Zo een site heeft dan misschien een manier om de mensen die problemen geven of waar ze te veel werk voor moeten doen te weren van de site of hun bandbreedte te ontzeggen.

Ik sluit me bij de helpers aan die suggereerden dat je waarschijnlijk nu malware op de computer gekregen hebt en je zult je ook op het verwijderen daarvan (en het voorkomen) moeten richten. Verwijder de tijdelijke internetbestanden via het menu van Internet Explorer en de cookies, behalve die je mogelijk houden wilt en schaf een paar goede scanners aan die scannen op virussen en programma's die op addware en spyware scannen. Daarbij moet je ook de systeembestanden laten bewaken door programma's als Spybot of WinPatrol. Als je je "asociaal en risicovol" gedraagt op het internet zou je een kloon of image kunnen maken van je harde schijf om alles snel en gemakkelijk te kunnen herstellen. Wanneer je voldoende ruimte op je schijf hebt kan zo een programma daar een verborgen partitie voor maken. Het herstellen van Explorer en Windows en het teruggaan naar een systeemherstelpunt van Windows heb ik bovenstaand al besproken. Ga ermee aan de slag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan