Kan niet downoaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mosmas

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
hey

ik had een vraagje zins einige tijd kan mijn computer niks meer downloaden van internet of van mailtjes met bijlage. als ik bijvoorbeel een mailtje krijg(via hotmail) met bijlage en ik klik op bijlage dan krijg ik eerst 3 opties 'openen" "opslaan" "anuleren". als ik op openen druk krijg ik wel een laad schermpje maar vervolgens krijg ik niks meer in beeld. als ik op opslaan druk krijg ik wel het scherm waar ik de opties heb waar ik het wil opslaan en dan kies bijvoorbeeld beraublad en dan de naam van het bestand dan krijg ik het download schermpje. maar is het niet terug te vinden op het beraublad. ik denk dat het met de firewall te maken heeft maar ook deze heb ik al uitgezet en opnieuw geprobeert te open en opteslaan dit zonder resultaat.

ik hoop dat jullie er wat op weten

bijvoorbaaddank

Ricardo

Gebruik je Internet Explorer of FireFox?
Ik had namelijk hetzelfde soort probleem met IE, toen had ik FireFox gedownload en hij deed het weer.

M.v.g.

ik heb ie en heb nu firefox gedowload en op deze pc geinstaleert downloaden werkt weer:)
maar graag zou ik wille weten of er ook nog opties zijn om het op ie weer te laten werken.
in iedergeval al bedankt voor deze oplossing ;)

groetjes mosmas

Ja inderdaad de coockies verwijderen. Ik kan je de instructies geven als je IE 8 of 9 hebt. Open Internet Explore Recht boven aan staat Pagina Beveiliging Extra Klik op beveiliging Klik dan op browsergeschiedenis verwijderen. Dan vink je alles aan. BEHALVE FORMULIERGEGEVENS EN IN PRIVATE FILTER GEGEVENS !!!
Dan klik je op Verwijderen. Kan je dit allemaal niet vinden? Toets dan dit in : Ctrl+Shift+Del
Dan komt het er ook als het goed is
Greetzz,,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan