kan niet formatteren - installatieproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

evers TM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2010
hallo,
ik heb onlangs geprobeerd om frontlines, fuel of war te installeren, ik kreeg de volgende foutcode: (bij de details)

Error Code: -5005 : 0x80070002
Error Information:
>Kernel\KernelMedia.cpp (95)
>SetupNew\setup.cpp (836)
PAPP:Frontlines - Fuel of War
PVENDOR:THQ (http://www).kaosstudios.coµ)
PGUID:C711E88C-9DC2-4254-A989-D6E017844DDF
$14.0.0.162
@Windows XP Service Pack 3 (2600) Non IE/Netscape 61608.19

ik kan hem niet installeren, het is wel een origineel spel. omdat ik sowieso al veel troep erop had wilde ik hem formatteren, en opnieuwe windows xp erop zetten.
dus windows cd er ingetrapt* te hebben kreeg ik na de melding: "druk op een toets om de computer vanaf de cd op te starten" de melding: couldn't find NTLDR. en toen startte windows gewoon op.
:(
*(koffiepauze)*
:)

na een kijkje in de logboeken (toepassingsfouten) vond ik schrikbarend veel ronde rode ...rondjes, met witte kruisjes zeg maar. allemaal met dezelfde foutmelding:

Kan de registervermelding DllName voor {7B849a69-220F-451E-B3FE-2CB811AF94AE} niet opvragen. Deze wordt niet geladen. Mogelijke oorzaak: een foutieve registratie.

onze grote vriend google heeft bar weinig resultaten opgeleverd. ik zou het dus erg fijn vinden als iemand deze mess ff helpt opruimen :(

*intrappen is een understatement voor het met beleid plaatsen van de cd-rom in de daarvoor bestemde cd-rom drive.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan