kan niet formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky_joy

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2004
Berichten
49
ik kan de c schijf niet formatteren:confused: ik wou windows xp er opnieuw opzetten maar het lijkt wel alsof ie er nu 2 keer opstaat want niet alles is er af gegaan en ben niks tegengekomen van de c schijf formatteren wat eerder wel altijd lukte. nu heeft mijn broer een dvd brander gekocht en die aangesloten maar de dvd speler doet het niet eens meer en word ook niet meer weergegeven in deze computer alsof de software daaroverheen is gezet maar als we een cd branden en dat is klaar dan gooit de pc allebei de laadjes open:rolleyes: nu kan ik dus ook niet via cd-rom opstarten omdat ik dus alle cd's in de brander moet aflezen en dat pakt de pc niet heb in de bios al ingesteld first boot : cd-rom maar nog pakt ie het niet. ook als ik de setup van het cdtje open om windows te installeren kom ik niks tegen om de c schijf te kunnen formatteren wie kan mij hiermee helpen???

p.s. ook die 6 diskettes werken niet is precies hetzelfde als wat er op de cd staat:confused:
 
Eerst opstarten met win98diskette daarna fdisk/mbr en dan format c:

"schone installatie is het beste."

opstart diskette kun je hier downloaden.

Als installatie dvd writer een probleem geeft even los koppelen tijden installatie winxp en als alles geinstalleerd is weer aansluiten, zou die hem weer moeten herkennen tijdens het opstarten van winxp.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan