kan niet in mijn router wl018

Status
Niet open voor verdere reacties.

maritami

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2002
beste helpmijers,
ik heb al een tijdje de router wl018 van sitecom. deze is eigenlijk al de tijd al onbeveiligd. nu wil ik hem beveiligen , dus tik ik 192.168.0.1 en probeerd contact te maken , maar hij vraagt om een gebruikersnaam en een wachtwoord. Nu weet ik deze niet , dus ik kom niet verder.
Als ik 192.168.1.1 intik in mijn adresregel dan gebeurd er niets.
wie o wie heeft een goede tip voor mij.

mvgr toos

zodra de router vraagt om username en password zit je goed, want dan maak je contact met de router. heb je ergens in de doos geen papieren waarop het standaard username en password staan vermeld?

Als je het wachtwoord zelf niet veranders hebt is het:

Login: admin
Pass: password

of:

Pass: admin

Als het niet werkt moet je even je modem resetten, meestal een knopje wat je met een pen moet indrukken.

Als je het wachtwoord zelf niet veranders hebt is het:

Pass: password

of:

Pass: admin

Als het niet werkt moet je even je modem resetten, meestal een knopje wat je met een pen moet indrukken.

John,
Ik heb geen resetknop op mijn modem en ik heb deze opties al geprobeerd, in het engels en het nederlands,
Ik ben er wel achter gekomen , dat mijn oude pc de hoofd pc was en toen internet op gezet heb.
later zijn er laptops bijgekomen 192.168.02 en 0.3.
de pc was 192.168.0.1 of begrijp ik er nu echt niets meer van.

zodra de router vraagt om username en password zit je goed, want dan maak je contact met de router. heb je ergens in de doos geen papieren waarop het standaard username en password staan vermeld?

Nee .volgens mij heb ik deze nooit ingevuld , maar dat weet ik niet meer zeker. het is zeker 5 jaar geleden
groeten toos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan