kan niet in mijn router

Status
Niet open voor verdere reacties.

leandro1995

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2011
Hoi,

Ik heb een Conceptronic C300BRS4A router, en sind dat het netwerk in de lucht is zeg maar kan ik niet meer in mijn router. Hoe kan ik er weer in.

"niet meer" betekend dat het voorheen wel kon. Wat is er in de tussentijd veranderd? Andere router misschien?

Toen er nog geen netwerk was dus toen ik nog geen internet had via de router kon ik er gewoon maar sinds dat ik internet heb kan ik er niet meer in. Ik heb niks veranderd in de tussen tijd.

Hooi Leandro,
Ik denk dat je ruiter opnieuw moet installeren.

@mimica

Hoe moet ik dit doen? Ik heb de router al een paar keer resten, op alle mogelijke manieren stroom er op en er af enz.

Ik kan er weer in, ik heb via de manual van de update de link naar de router gevolgd en toen kon ik er weer in.

Bedank!

Toen er nog geen netwerk was dus toen ik nog geen internet had via de router kon ik er gewoon maar sinds dat ik internet heb kan ik er niet meer in. Ik heb niks veranderd in de tussen tijd.

Ik begrijp uit je verhaal dat je voorheen alleen je pc's aan de router had hangen zonder dat je een internet aansluiting had. Toen kon je kennelijk in je router inloggen, en sinds je wel een internet verbinding hebt ging dat niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan