kan niet inloggen in de router; gebruikersnaam en wachtwoord kloppen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emily14

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
hallo,
ik wil het kanaal van de router veranderen, omdat het signaal zo slecht is. ik denk dat er teveel mensen uit de buurt op dat signaal zitten. alleen als ik wil inloggen in de router met : admin/admin of met: gebruikersnaam leeg laten en wachtwoord sitecom, dan doet hij het niet. ik krijg gewoon het inlogscherm opnieuw.
ip adres heb ik al opgezocht, die klopt als het goed is. iemand een idee?

Dan moet je even je router resetten. Ik denk dat je gegevens zijn aangepast. In de handleiding staat hoe dit moet. Meestal een tijdje de reset/aan-uit knop indrukken.

:confused: Meestal krijg je te zien of je wachtwoord opnieuw veranderen wil of eigen wachtwoord instellen wil enzo..

Nee dit heeft niets met drukte op netwerk te maken jij hebt eigen WiFi verbinding ( hebben wij over WiFi nu ? :o) ..
Maar oke i.v.m. Modem-Router is ook geen punt ..

Een voorbeeld !:
ScreenShot001.jpg <<-- Dit is ALS je in-gelogd bent, maar hoef je ook zich niet zorgen als jij ook verkeerde wachtwoord tijdens start-inlog intypt, en achter mekaar aantal keren als die gebeurt opeens zal je ook aanbod of je eigen opnieuw Inlog-wachtwoord veranderen wil krijgen ..

Laatst bewerkt:
@ royonix,

Ik kan hier geen touw aan vast knopen. Aantal keer verkeerd inloggen en je krijgt mogelijkheid om nieuw wachtwoord aan te maken? Lekkere beveiliging.

@ Emily14,

Zoek hier http://portforward.com/default_username_password/Sitecom.htm je router op en daarmee de standaard inlog/wachtwoord. Mocht die niet werken dan toch de router resetten zoals pimnl aangeeft.

:) Natuurlijk dat lekkere beveiliging dat is:thumb: je kan niet inloggen toch?
En zo kan niemand dan dat weet niet 100% en precies wat voor moment moet dat zijn dat je voorgesteld word om nieuwe wachtwoord in te stellen( maar zal wel gebeuren ) misschien moet je PC herstarten ofzo maar ook misschien volgende dag die gebeurt ..
ALS je een keer wel inloggen lukt en daar binnen wachtwoord als je instellen kan, dan denk ik dat wachtwoord langere poosje vast zal blijven of zal net zolang dezelfde blijven zal totdat je die niet verandert ..
Je zei ook helemaal niets type van je Router ( ? ) en misschien op die manier zal je iemand wel op goeie manier kunnen vertellen over hoe je op een ander kanaal overschakelen kan ..

Altijd is standaard en gebruikers naam en wachtwoord admin, gebruikers naam je kan niet veranderen, maar als je eens wachtwoord verandert dan moet je die niet vergeten :(
Mocht hier nu over WiFi gaan dan misschien moet je kanaal in/ of via repeater veranderen ?

Laatst bewerkt:
@ROYONIX
Wanneer meerdere mensen in de buurt op hetzelfde kanaal zitten kan dat zeer zeker invloed hebben op je snelheid (en stabiliteit).
Adviesje: misschien kun je wat comma's en punten plaatsen om de leesbaarheid wat te vergroten, het is erg moeilijk te lezen namelijk.

@Emily14
Welk merk en type router heb je ?

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Heb niets met Indonesie te maken en welke is dat wel dat gaat je niets aan ..:(

En over snelheid en stabiliteit gesproken, i.v.m. verbindbarheid en bij verbindbarheid, pas nu duidelijk is dat over gaat ........ toch ?? :(

Kom jij nu ook op idee eindelijk over router type wat te vragen ?? :D en zie jij ook pas nu dat die niet aangegeven was ? :D

Laatst bewerkt:
Poeh, wat zijn we lichtgeraakt, zeker door het warme weer, haha.
Merk van de router kon ik niet eerder vragen want dit is mijn eerste post in dit topic, hihi.

Daarom dacht ik dat je misschien van origine geen Nederlander was maar het was zeker niet als aanval bedoelt hoor.
Anders mijn welgemeende excuses voor het misverstand.

Groeten Marcel

:confused: Ach neiii ik voel me ook niet aangevallen :D maar wel vond altijd vreemd dat iemand ergens iemand-anders voor afkomst vraagt,
zelf heb ik dat in mijn leven niemand gevraagd ..
:o En soms vergeet ik toch komma's en puntjes die overkomt iedereen of ?

dus niets dan aan de hand ;):D:thumb:
nv19aa.gif

:D als ik nu zei groeten/ Giuseppe ( tis niet mijn naam ! ) dan weet je alles ??

Laatst bewerkt:
Zou hem maar resetten, zit ergens een gaatje waar je een recht gebogen paperclip in kunt steken en dan iets van 10-15 seconden ingedrukt houden.
Daarna is ie weer terug naar de fabrieksinstellingen en zul je wel in kunnen loggen.
Inloggen met admin, ww: admin

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan