kan niet inloggen in mn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopiebakker

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2010
Hi,

Na een tijd geen gebruik te hebben gemaakt van mn pc wilde ik deze vandaag openen. Zonder succes. Ik zet hem aan dan krijg ik het windows xp scherm waarin je inlognaam staat en je het wachtwoord moet ingeven. Bij het ingeven van het wachtwoord blijft het vak blanco ondanks dat ik het juiste wachtwoord intik opent de pc zich niet en geen programmas. Wat kan ik nu doen?:o Welke pc freak kan mij helpen?

Laatst bewerkt:
1 gebruiker?..

In het Welkomstscherm:

Houd Ctrl+Alt ingedrukt, mep 2x Del.

Nu verschijnt de klassieke aanmelding. Naam intypen, ww, OK.

Lukt dat niet, typ naam Administrator, ww = meestal <leeg> dus geen, OK.

@TheKnight,

Dit zal niet gaan werken.. Omdat het Administrator account in de normale modus niet geactiveerd is en hij wachtwoord van de gebruiker fout telt.

Hallo,

Ik bedoel met normale modus hoe je normaal opstart.. Dus zoals nu tot in Welkomscherm. Doe je F8 tijdens het opstarten dan kan je Veilige modus in gaan.

Ophcrack werkt dus ook niet... ;)

Ok, Windows XP, neem aan Home:

Doe het zoals in mijn eerdere post met alleen je eigen gebruikersnaam & ww.

Lukt het niet, sluit af & herstart.

Start in Veilige modus (F8), & klik in het Welkomstscherm op Administrator. Doorgaans hebben gebruikers nooit een ww daarvoor ingevoerd.

Nu kan je naar Configuratiescherm, Gebruikersaccounts & daar je ww verwijderen of een nieuw invoeren.

Laatst bewerkt:
blijft het vak blanco
Hoi,
volgens mij is jouw probleem dat je wss een usb-toetsenbord gebruikt.
Probeer een toetsenbord met PS/2 aansluiting (rond stekkertje).

Goede morgen! Bedankt voor je reactie . Alles geprobeerd, niets werkte totdat jouw reactie de duffe brain wakker schut. Ooit gehoord van batterijen? Het schaamrood staat op de wangen. Batterijen vervangen en YES! het werkt weer.

Ja batterijen, kan iedereen gebeuren hoor! :D
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan