Kan niet inloggen in XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BarrichelloF1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo,

Ik heb hier een computer staan en daar kan ik niet inloggen in XP. Als is op de gebruiker klik krijg ik een schermpje met een stop teken en een ja en nee button. Als ik op een van de 2 buttons druk word ik meteen aangemeld en afgemeld. In veilige modus kan ik wel inloggen, heb al een systeem herstel gedaan maar helaas geen resultaat. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,

BarrichelloF1

p.s. misschien staat deze vraag er ook al maar kon hem niet vinden.

Misschien helpt dit

Start je computer eens op in de veilige modus (zoals je al een paar keer gedaan hebt) en download dit programmaatje:

http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml

Daar mee kan je zien wat er allemaal in je opstart volgorde staat en misschien staat daar een of ander scriptje wat je automatisch uitlogt. (Als je het programmaatje start zou ik even bij alle tabbladen kijken of je iets raars ziet staan. Zoja, delete het met rechter muisknop)

Ik zeg niet dat het werkt maar je kan het proberen.

Helaas, Heb van alles geprobeerd meer helaas geen resultaat.:(

In ieder geval bedankt voor je reactie.:thumb:

Je systeem al eens gescand op virussen en ad-ware en andere rotzooi?

Kun je een screendump maken en hier plaatsen van dat "stopvenster"?

Tekst van een e-mail:
bij een nieuwe test is het geel

• Install more memory

Memory ConfigurationDescription Results
RAM installed 256 MB
Windows RAM 255 MB
Total RAM slots 2
Available RAM slots 1
Max RAM module size 512 MB
Memory Type 0+256;SODIMM,SDRAM,|Synchronous;T16
Speed Rating 3141 MB/s (75% of 954 similar)

Sorry voor de late reactie, maar ik kan geen screendump maken omdat ik niet in XP kan komen. Alleen via veilige modus.

Sorry voor de late reactie, maar ik kan geen screendump maken omdat ik niet in XP kan komen. Alleen via veilige modus.

Toevallig ergens een onbereikbaar domein in je verbindingsinstellingen staan. Start in veilige modus op.

menu start -> uitvoeren -> sysdm.cpl -> tabblad "computernaam" -> knop wijzigen

kijk is in je log van de computer (als je in veilige modus zit)
kun je daarvan een printscreen maken??

Hallo, ben een beetje laat maar ik heb toch maar een schone install op de computer gemaakt, alles doet het nu weer prima. In ieder geval bedankt voor jullie reactie's.

Groetjes,

BarrichelloF1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan