kan niet inloggen msn 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

comacoco

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2000
Na een update van MSN 6.0 naar MSN 6.1 kon ik niet meer inloggen en kreeg ik de melding dat:

Aanmelden bij .Net Messenger Service is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met de service of met je Internet-verbinding. Controleer of je verbinding hebt met het Internet. 0x81000301

Klik op de knop Help om de huidige status van de service te controleren

Alle raadgevingen ten spijt, ik kreeg het niet voor elkaar en heb MSN Messenger verwijderd zelf daarna nog met een zoekopdracht met een registerprogramma (jv16 powertools) alles verwijderd.

Hierna maar weer de oude versie 6.0 geïnstalleerd maar deze werkt nu ook niet meer. Ik krijg grotendeeld dezelfde foutmelding na het inloggen:

Aanmelden bij .Net Messenger Service is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met de service of met je Internet-verbinding. Controleer of je verbinding hebt met het Internet.

Alleen het rijtje cyfers ontbreekt nu.

Wie kan mij helpen en dit verschikkelijke irritante probleem oplossen. Als vast erg bedankt als je je hierin wil verdiepen.

Groetjes Comacoco

Het zou natuurlijk kunnen dat je echt een probleem hebt met de verbinding.

Want 6.0 werkt ook niet meer zeg je.

Ik heb zo´n melding ook wel eens gehad en kon ik wel op internet.

Een paar uur later werkte alles weer gewoon.

Raar maar waar.

Ook word ik er weleens spontaan vanaf geknikkerd.

Groejes Dave

internet werkte altijd en nu nog dus .....

Was het maar zo dat internet niet werkte dan weet ik waaraan ik de foutmelding kan toeschrijven maar die internet verbinding doet het perfect dussss..... ik weet niet wat ik moet doen???

oorzaak zonealarm

MSN messenger werkt weer.
De oorzaak is waarschijnlijk ZoneAlarm geweest. Dit programma heb ik in het verleden gebruikt en deze in msconfig uitgeschakeld. Nadat het programma is verwijderd (uninstall) is het probleem met MSN niet meer aanwezig.

Groeten Comacoco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan