kan niet inloggen op mijn eigen account

Status
Niet open voor verdere reacties.

BLACKOUTT

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2010
op het moment kan ik alleen op de computer inloggen onder een gast-account.
Als ik op mijn eigen username klik en mijn wachtwoord intoets, staat er welkom maar hij meldt zich gelijk weer af... Wie weet wat dit is? Ik kom dus niet op mijn eigen account.

Via die gast-account kan ik gelukkig wel bij mijn bestanden zoals foto's en filmpjes
maar ik ben niet gemachtigd om bepaalde dingen te doen. en mijn iTunes staat ook op mijn eigen account (HEEL belangrijk) dus wie o wie helpt mij uit de brand?

bij voorbaat dank,

Roel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
het lijkt er op dat je slachtoffer bent geworden van mal/spyware e/o virus o.i.d.
Start in veilige modus met netwerkmogelijkheden (meestal F8 trommelen tijdens de start)of gebruik een andere pc en download de progjes die in mijn links van mijn handtekening staan onderaan dit bericht.
Edit: draai ook de progjes in de veilige modus omdat je niet in je eigen account komt. Hoop voor je dat je in de veilige modus als admin kan inloggen.

Laatst bewerkt:
Hoi,
het lijkt er op dat je slachtoffer bent geworden van mal/spyware e/o virus o.i.d.
Start in veilige modus met netwerkmogelijkheden (meestal F8 trommelen tijdens de start)of gebruik een andere pc en download de progjes die in mijn links van mijn handtekening staan onderaan dit bericht.
Edit: draai ook de progjes in de veilige modus omdat je niet in je eigen account komt. Hoop voor je dat je in de veilige modus als admin kan inloggen.

Beste Mike,

als ik hem opstart in de veilige modus met netwerkmogelijkheden en later het systeemherstel wil starten, kan ik dat alleen doen vanaf 24-12.
Verder kan ik nergens uit kiezen. Heb wel gelezen dat je zelf een datum in kan voegen maar dit lukt mij niet. Het probleem is ook dat ik weinig tot geen verstand heb van computers en ben echt ten einde raad. Is er nog een andere optie?
en wat zijn progjes? alvast super bedankt.

Hoi,
progjes is de afkorting van programmaatjes (dat is zo'n lang woord)
Dus klik op die 2 linken en kijk daar eens even rond,is niet zo moeilijk hoor.
We horen het dan wel.
Succes.

Hoi,
progjes is de afkorting van programmaatjes (dat is zo'n lang woord)
Dus klik op die 2 linken en kijk daar eens even rond,is niet zo moeilijk hoor.
We horen het dan wel.
Succes.

hoi hoi,
ik heb de SuperAntiSpyware geïnstalleerd. na 4,5 uur te hebben gescand en 45 problemen te hebben opgespoord zijn ze verwijderd.
Computer opnieuw opgestart en een poging gedaan om me aan te melden op eigen account, dit alleen zonder resultaat.. elke keer als ik mijzelf aanmeld, meld hij zich gelijk weer af. en kan ik alleen aanmelden onder mijn gast account.zijn er nog andere mogelijkheden? bedankt voor je tijd en geduld haha...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan