Kan niet inloggen op Senao 2611CB3 Plus DELUXE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Billabob

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Hallo,

Omdat wij in ons zomerhuis het draadloze netwerk uit het woonhuis niet kunnen ontvangen wil ik een Senao 2611CB3 Plus DELUXE (die ik nog had liggen) als repeater gebruiken voor het bestaande netwerk.

Nu had ik mijn Senao gekoppeld aan een PC met Windows XP om in te loggen en met de hoop deze snel te configureren. Maar helaas lukt het mij niet eens om in te loggen. Ik heb de pc in veilige modus opgestart en de pc het adres 192.168.1.10 en subnetmasker 255.255.255.0 gegeven (zoals in de handleiding vermeld staat). Vervolgens zou je de Senao gewoon moeten kunnen vinden onder 192.168.1.1. Maar ik krijg niet eens een verbinding tot stand.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt.

Ja, ik heb uiteraard het adres via mijn browser ingevoerd (zou ik niet weten hoe ik het anders zou moeten doen). De handleiding ligt hier al op mijn bureau en is uitvoerig doorgenomen.

In ieder geval bedankt en misschien heeft iemand anders nog advies?

uhm, ja doe eens: ipconfig dan weet je het juiste gateway ip en vul je in: admin en asl ww admin, mocht dit niet werken dan is het admin en het wachtwoord wat in de handleiding staat;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan