Kan niet inloggen Outlook 6.

Status
Niet open voor verdere reacties.

shiftyzz

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2007
Ik heb hier een pc staan en ik kan niet bij Outlook express inloggen..

Mijn inlognaam en wachtwoord zijn 100% goed.Caps staat niet aan. Ik heb internet...

Dus alles is goed angesloten. Ik heb net ff op internet gekeken maar heb niks gevonden als iemand weet wat het kan zijn..
Vertel het a.u.b ik zit hier te wachten

Thnx John:)

Zijn de ingaande en uitgaande server van je email account wel goed ingesteld? (Pop en smtp server)

Euuhmm Ik weet niet zeker..Ik heb net windows outlook geinstalleerd en hij doet het nog steeds niet...

Maar waaar kan ik kijken of mijn servers goed ingesteld zijn??

Bij extra - accounts - email kan je de eigenschappen opvragen van je email account. Als het goed is zie je daar ook ergens je ingaande en uitgaande server staan. Van quicknet is dit bijvoorbeeld pop.quicknet.nl en smtp.quicknet.nl.
Je moet alleen even kijken bij je provider wat de settings hiervan zijn.

Okeeej

Account was ingesteld op tele2...maar email is met zonnet.nl
Dus ik heb ingaande en uitgaande emails op zonnet.nl verandert maar het heeft niet gehoplen...
Nog suggesties?

Wat voor melding geeft hij als hij probeert in te loggen op de server?

Hij heeft 2 meldingen aan... Ik denk dat er toch its met de uitgaande en ingaande emails is...

Er kan niet worden gecontroleerd op nieuwe berichten op de HTTP-server. Account: 'Hotmail', Server: 'www.hotmail.com', Protocol: HTTPMail, Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x80070057

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'Tele2', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Could not determine server', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Aah het is hotmail. Die heeft geen ingaande en uitgaande server. Je moet in outlook als je een hotmail adres wil toevoegen wel aangeven dat het om een hotmail adres gaat.
Voor een hotmail adres moet deze op een http server staan en niet op een pop server.

Neee... Euhmm ik loop stage bij de computer winkel en k moet hier pc´s maken...
En op deze gebruiken er 2 mensen uitlook...
Eentje heeft hotmail en andere zonnet.nl
Ik ben al uren bezig maar heb nog steeds niks gevonden...Heb niet zo veel verstand van outlook:(

Wat zou kunnen nog meer proberen?

Je weet zeker dat de gegevens van de gebruikersnaam en wachtwoord klopt? Hij geeft aan dat het paswoord geweigerd is. En klopt de servernaam wel? Is het niet pop.zonnet.nl of zo?

Jah. Ik denk wel dat alle gegevens goed zijn..Of anders hebben ze een spel foutjes gemaakt of zo:s..

Ik zal even met pop.tele2.nl proberen...
maar email is @zonnet.nl of is zonnet ook van tele2? :S

Ik heb net nieuw account aangemaakt andere gebruiker die hotmail gebruikt met goede HTTP enzo...

Nu alleen kijken of alles goed ingesteld is

Volgens mij is zonnet door tele2 overgenomen. Het kan zijn dat de servers wel gewijzigd zijn naar tele2.nl maar de oude email adressen niet gewijzigd worden.

De pop3, ontvangen van mail, van Zonnet is "pop3.zonnet.nl"
De SMTP is afhankelijk van de verbinding (provider) die je hebt. dus als de klant een verbinding heeft via bijvoorbeeld xs4all dan is de SMTP "smtp.xs4all.nl"
Wil je testen of de gebruikersnaam klopt bij verzenden dan zul je tijdelijk de smtp van de provider op je werk in moeten voeren.

Groetjes,
Neleke

pfff ik snap het niet meer..Ik vraag het zo wel aan mijn collega

Maar bedant thnx anyways=))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan