kan niet instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiel1974

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
als ik pinnacle studio 10 plus wil instaleren krijg ik de melding dat er nog een gedeelte van studio 8 is geinstaleerd en dat ik die eerst moet verwijderen.
deze versie heb ik al maanden geleden er afgegooid maar hij staat nog wel in de lijst met software. als ik dan op verwijderen druk krijg ik een foutmelding. hoe krijg ik dit weg en kan ik eindelijk versie 10 instaleren ?

Wat voor foutmelding krijg je dan?
Staan er nog mappen van versie8?
Clean ook het register met bv. regcleaner.

en als ik gewoon toch probeer te instaleren krijg ik deze (zie bijlage 2) foutmelding.
als ik dan op ok klik krijg ik weer de eerste foutmelding.
ik kan dit bestand ook nergens meer vinden. niet in lijst met programma's en ook niet in het register.

Bijlagen

• tijdens instalatie.jpg
    tijdens instalatie.jpg
    51 KB · Weergaven: 22
Zit er een uninstall prog bij?
Zonee, verwijder alle eventuele mappen van het prog.
Ga dan weer naar software en klik op verwijderen.

dat heb ik allemaal al gedaan en ook nu kan ik het niet verwijderen. ik word er moedeloos van. dit heb ik ook met andere software zoals serve-u.

Na een format zal het vast goed komen maar dat is dan weer zo drastisch vind ik.
Er zal toch ergens wel een oplossing zijn denk ik.
Succes, ik blijf het volgen dus mocht je de oplossing hebben meld het ff.:thumb:

Er staat ''nu kunt u de vorige versies verwijderen'' ,kan je daar niks mee doen dan?
Probeer een met een register cleaner de boel op te schonen..

Je zal toch eerste studio 8 plus weer moeten installeren om dit progr. corect te verwijderen.

tja maar dat gaat ook niet meer
ik blijf maar foutmeldingen krijgen. en ik heb al regclean geprobeerd maar ook dat haalt niks uit

ik heb nu ook ccleaner gebruikt en het lukt echt niet. studio 8 heb ik niet meer dus opnieuw instaleren gaat niet lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan