Kan niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

T._de_vries

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 sep 2003
Hallo,

Ik heb een probleem met het installeren van Delta Force Land Warrior. Ik heb net de computer geformatteerd, maar als ik op Instal DFLW klik dan krijg ik deze melding:

16-bits Windows-subsysteem

C:\WINDOWS\SYSTEM\CONFIG.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten.

Wat kan ik hieraan doen??

Alvast bedankt,
Timothy

Laatst bewerkt:
Oja sorry dat ik het niet vermeld heb.

Ik heb Windows XP, (had ik voor de formattatie ook al maar toen had ik geen problemen met installeren.

Nu heb ik>>DEZE<< stappen uitgevoerd, maar het werkt nog steeds niet. Ik krijg nu geen foutmelding meer, maar hij doet nog steeds helemaal nix

Laatst bewerkt:
Er is waarschijnlijk iets mis met de autoexec.nt- of config.nt-bestanden.

Controleer daarom in de eerste plaats of de noodzakelijke elementen aanwezig zijn in deze bestanden, die u kunt aantreffen in de Windows-map System32. Bij autoexec.nt moet in elk geval de regel 'lh %SystemRoot%\system32\dosx.exe,' van de partij zijn. Bij config.nt geldt dat voor '"device=%SystemRoot%\system32\himem.sys,'. Als u ze niet aantreft, voeg ze dan alsnog toe, of haal ze van de originele Windows cd-rom. Mocht de regel beginnen met 'REM', haal deze drie letters dan weg.

Controleer voor de zekerheid ook of de aangesproken bestanden wel aanwezig zijn op de harde schijf; in de map System32 gaat het om himem.sys en dosx.exe. Is dat niet het geval, dan zult u ze opnieuw moeten uitpakken van de cd-rom. Kloppen de verwijzingen en zijn de bestanden aanwezig, dan zal de foutmelding niet meer verschijnen.

De foutmelding komt nu ook niet meer, maar hjij doet gewoon helemaal niets als ik op Install klik, maar ik ga jouw stappen nog wel even uitvoeren.

Bedankt!

Timothy de Vries

Alle bestanden kloppen, maar als ik nu op Install druk, komt het zandlopertje in beeld en na 5 seconden verdwijnt hij weer en dan doet hij niets meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan