Kan niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Hallo Allemaal

Diepe treurnis met mijn pc.
Ik starte hem vanmorgen op en hij bleef hangen op het packard bell scherm en deed verder niets meer.
Ik heb toen de helpdesk gebeld omdat ik nog garantie heb ik trof daar een man aan die meer belangstelling had voor mijn verlenging van de garantie met de nodige kosten als voor mijn probleem.
Ik vroeg hem hoe ik mijn pc kon hestellen naar twee dagen terug de man wist het en zei wat ik moest doen maar hij wist het iets te goed ik ben dus alles kwijt aan bestanden en software en mijn pc is een grote ellende
Ik kan niets installeren want het station is zoek waar ik een cd in moet plaatsen C en A zijn aanwezig maar als ik een cd in de la doet gebeurd er niets en kan ik ook geen station aan klikken want die is er niet.
Wie zou mij kunnen helpen die weer te vinden of mijn bestuuringssysteem weer op orde te krijgen.

Groetjes Anita

Je hebt het systeem nu achteruit gezet (datum) en de problemen zijn groter geworden. Misschien kun je weer terug naar vandaag en gaat het nu beter?

Ben je virus en spywarevrij? Dat kan ook deze problemen veroorzaken.

Hoe ben je er zo zeker van dat je alle bestanden en programma's kwijt bent? Heb je normaal alleen een C schijf, of heb je meerdere partities.

Kijk eens in het Bios of je cdrom daar wel gezien wordt. (del indrukken bijna direct na het opstarten van de pc)

Nog een optie is om in veilige modus te kijken of je alle bestanden wel kunt zien (ik meen bij Packard Bell F5 indrukken net na het opstarten, anders F8)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan