kan niet kopieren van GSM naar PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

meindertt

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2013
Hallo mensen van helpmij,

Ik weet niet of ik hier in het in het goede subforum ben, maar anders mijn excuses.
Ik zit namelijk met het volgende probleem, ik wou een back-up van mijn telefoon.
Toen ik bestanden van de sd naar de pc kopieerde (via usb die in mobiel zat), was er geen probleem.
Daarna probeerde ik de bestanden die op mijn telefoon zitten te doen, en dan krijg ik de melding; "Tijd bereken die nodig is om deze bestanden te kopieren".
Dan na een tijdje komt de melding dat er onvoldoende schijfruimte beschikbaar is, terwijl het er wel 70x op past.
Iemand enig idee wat ik nu zou kunnen proberen?

Meindertt

Lijkt het je niet handig om ook merk en type telefoon te vermelden?

Sorry, je hebt helemaal gelijk.
Mijn telefoon is de ; Samsung Galaxy S2 i9100

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het maar 70x op je computer past zou het kunnen zijn dat de partitie (hetzij op een harde schijf, hetzij op een externe harde schijf, hetzij op een USB-stick) waar je het naar toe wilt kopiëren niet als NTFS maar als FAT32 of FAT16 is geformatteerd.
Kijk dat na in diskmgmt.msc
Zowiezo even alle partities nakijken of er FAT32 of FAT16 partities in voorkomen, ajb, want ook tijdelijke bestanden op een FAT32 of FAT16 schijf kunnen problemen opleveren.

Tijs.

Al mijn schijven zijn NTFS, behalve mijn USB-Stick maar ik was niet van plan om het daar op te gaan zetten.
Nog andere ideeën?

PS; Dat van 70x , was meer bedoeld van ik heb nog zo'n 800gb over dus het past er makkelijk bij.

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar mijn diner aanstaande is ;) :D ben ik nog niet bij Samsung geweest, maar zo even snel vond ik dit : Klik

Daar bij mij thuis ook iemand een Samsung heeft en met Kies werkt, weet ik dat Kies probleemloos werkt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan