Kan niet meer aan foto's in WD Mybook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyke

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
hoi,
ik heb vandaag een nieuwe gpu en windows geinstalleerd.
dit is allemaal met succes verlopen , maar nu plug ik mijn WD mybook essential 2TB in , alle drivers geinstalleerd .
nu als ik op mijn map foto's klikte kreeg ik een melding dat ik niet de juiste machtigingen had voor die map te bekijken, deze machtiging heb ik nog kunnen aanpassen maar in de map foto's (100 submappen) krijg ik deze melding ook
terwijl ik in mijn vorige windows hier niets aan heb veranderd .
hoe kan ik oplosseb dat ik terug in mijn mappen kan ?
ik wil zeker geen foto's verliezen :( (zijn +- 40 000 foto's van famillie en hobby fotografie)

Mvg Ladyke

Download de laatste versie van Ubuntu, GNOME desktop, op de download pagina en kies Normale PC (Intel Pentium/Celeron/Core, AMD Athlon/Sempron), allemaal standaard geselecteerd.
Brand het gedownloade iso bestand op een cd.
Start de pc op vanaf deze cd (let op de BIOS instellingen, de CD drive moet als eerste in de volgorde van "boot devices" staan).

Selecteer een taal en kies "Try Ubuntu" of "Ubuntu uitproberen", Ubuntu draait nu vanaf de CD en er wordt niets op de harde schijf veranderd.
Als Ubuntu is opgestart zie je links een icoon met een huisje (home).
Na aanklikken zie je alle door Ubuntu gevonden partities op de schijf of schijven.
Als de disk geen ernstige fouten heeft kun je ze ook openen en de belangrijke bestanden kopieren naar een andere (externe USB) schijf.

het rare is , ik heb dus een clean instal gedaan op een nieuwe schijf ( degene die ik eerst had is op de oude blijven staan) en nu heb ik de oude schijf
in een andere pc gestoken en daar kan ik wel aan alle foto's ,ik kan enkel maar op die windows aan mijn foto's en op een laptop , etc
niet :shocked:
Wat is hier het :shockedt probleem ?

Ladyke

mijn buurman zegt dat ik de "gebruikers" rechten van mijn vorige windows moet overnemen naar de nieuwe , heeft iemand enig idee hoe dit moet ?

Ladyke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan