Kan niet meer aanmelden op Vista laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbert73

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2011
Ik kan niet meer inloggen op mijn pc.
Ik heb een Asus N53S met Windows 7 van net een paar maandjes oud. Volgens mij heeft mijn pc wel automatisch een update gedaan gisteren. Wat ik ook probeer ik kan er niet meer inkomen. Ik krijg de melding: De Service User Profile verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen.
Ik heb geen ander gebruikersprofiel en ben dus gelijk de admin. Ik kom wel in de veilige modus. Ook daar heb ik van alles geprobeerd maar niks lukt. Ik heb wat dingen geprobeerd die ik op internet had gevonden, helaas nog geen resultaat.

Ik kreeg wel een keer de melding om een wachtwoord herstel te doen. Maar ook dat lukt niet.

Systeemherstel had ik ook al gelezen, maar dat lukt niet. Het syteem heeft geen herstelpunten blijkbaar. Ook dit snap ik niet waarom deze pc dat niet heeft???

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!

Als veilige modus nog wel werkt, kun je daar een nieuw gebruikersaccount aanmaken.
Ga naar veilige modus en maak in de veilige modus een nieuw gebruikersaccount aan.
Als je op het nieuwe account wel kunt inloggen, ligt het aan je account oude account en zul je deze moeten verwijderen. Je kunt dan wel kiezen om je bestanden te bewaren, deze worden dan naar je bureaublad gekopiëerd en kun je later weer kopiëren naar je documentenmap.

Over je systeemherstel: normaal gesproken zou bij iedere update een systeemherstelpunt gemaakt moeten worden. Als dit niet zo is en het werkt weer, kun je beter even handmatig een herstelpunt maken. Mocht er dan nog ooit iets fout gaan, kun je altijd weer herstellen naar dit punt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan