Eerst even een achtergrond: Het bestand bestaat uit een database met veel gegevens. Deze gegevens staan in ��n werkblad genaamd aanmelding training. Maar deze gegevens worden voor veel doeleinden gebruik, en dus moeten er delen van de gegevens gekopieerd worden naar een nieuw blad. Ik heb meerdere macro's in dit bestand geschreven, en met deze macro's heb ik geen problemen gehad. Echter nu loopt het eerste stuk van deze macro constant vast en ik kom er niet achter waarom.
Ik wil dat deze macro een bepaalde zichtbare cel gekopieerd (zodat deze in een later proces in de filter kan worden geplaatst). De cel heeft een naam training in text. Ik wil dat hij de derde zichtbare cel (dus wanneer de "filter op een naam" aanstaat is dat de derde rij van kolom B) kopieert en dan plakt op het nieuw aan te maken werkblad overzicht afname pakketten, namelijk in cel aa1. Hiervoor heb ik het volgende stukje VBscript echter werkt het niet. omdat het stuk script constant vastloopt op "ActiveSheet.Paste".
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
MVG,
Gert
Sub overzicht_afname_pakketten()
'
' overzicht_afname_pakketten Macro
'
'
Application.ScreenUpdating = False
Sheets.Add After:=Sheets(Sheets.Count)
ActiveSheet.Select
ActiveSheet.Name = "overzicht afname pakketten"
Sheets("Aanmeldingen training").Select
Range("B3").Select
Selection.Copy
ActiveSheet.ListObjects("aanmelding_training").Range.AutoFilter Field:=1
Sheets("overzicht afname pakketten").Select
Range("AA1").Select
ActiveSheet.Paste
Ik wil dat deze macro een bepaalde zichtbare cel gekopieerd (zodat deze in een later proces in de filter kan worden geplaatst). De cel heeft een naam training in text. Ik wil dat hij de derde zichtbare cel (dus wanneer de "filter op een naam" aanstaat is dat de derde rij van kolom B) kopieert en dan plakt op het nieuw aan te maken werkblad overzicht afname pakketten, namelijk in cel aa1. Hiervoor heb ik het volgende stukje VBscript echter werkt het niet. omdat het stuk script constant vastloopt op "ActiveSheet.Paste".

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
MVG,
Gert
Sub overzicht_afname_pakketten()
'
' overzicht_afname_pakketten Macro
'
'
Application.ScreenUpdating = False
Sheets.Add After:=Sheets(Sheets.Count)
ActiveSheet.Select
ActiveSheet.Name = "overzicht afname pakketten"