Kan niet meer booten..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annodompje

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2007
Dus ik heb mijn c: schijf geformateerd door gebruik te maken van KillDisk (Van een CD geboot, en geformateerd..) nu wil ik echter weer booten via een CD (in de BIOS staat ie bovenaan) om een nieuw OS te installeren, maar dit doet hij dus niet, ik heb de CD al eerder gebruikt dus daar is niets mis mee... ook de CD van KillDisk ziet hij niet meer.. ik krijg alleen de melding Missing Operating System... (Ook als ik op mijn beide Parties probeer, op een van de 2 staat nog een OS geinstalleerd.. dus daar zou hij het ook op moeten doen.. ) maar dat werkt dus niet meer.. Ik zie niet goed wat ik verkeerd gedaan heb, of hoe ik dit nu kan oplossen.. xD

/Als je ook niet de melding krijg, druk op een toets om cd/dvd te starten (of iets dergelijks) dan boottie op dat moment dus niet van cd, maar blijftie hangen op het feit dattie geen OS kan vinden op hdd.
Daarom moet je eens proberen te achterhalen wat je boot menu is, Soms is dat f11 of f8 gewoon flink vaak indouwen, tot dat een boot menutje ziet, en dan vervolgens daar de juiste drive kiezen. Dan weet je zeker dattie het daarvan doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan