Kan niet meer dan 1 pagina printen van etikettenbestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram Blok

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2009
Ik heb een adressenbestandje van 173 record dat ik als etiketten wil uitprinten. Nadat ik alle records geselecteerd heb (173) en de knop "gegevens naar velden" heb ingedrukt komen de eerste 24 records keurig op het scherm in formaat van het ingestelde etiket (24 etiket per vel). De resterende records krijg ik gewoon niet te zien. Het etiketdocument eindigt gewoon na 1 pagina.

Instelfoutje of zo? Ik kan echter niets vinden.

Alvast bedankt

Ik heb een adressenbestandje van 173 record dat ik als etiketten wil uitprinten. Nadat ik alle records geselecteerd heb (173) en de knop "gegevens naar velden" heb ingedrukt komen de eerste 24 records keurig op het scherm in formaat van het ingestelde etiket (24 etiket per vel). De resterende records krijg ik gewoon niet te zien. Het etiketdocument eindigt gewoon na 1 pagina.

Instelfoutje of zo? Ik kan echter niets vinden.

Alvast bedankt

Inmiddels zelf de oplossing gevonden. Bij meer dan 1 pagina aan etiketten moet na de opdracht "gegevens naar velden" vervolgens de samenvoegfunktie worden gebruikt via de knop "standaardbrief".
Aan het eind van deze schermen kiezen voor "samengevoegd document opslaan" en dan kun je vanuit dat bestand de etiketten printen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan